[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee niet echt. Maar wel eens dat ik geen geld had voor training. Een oplossing is dan om al je loot te gaan fencen maar daar heb ik nooit zin in. Dat doe ik nog wel eens voor die achievement waarvoor je 100.000 gold nodig hebt.

2. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vraaje ik snap nog steeds niet hoe ik bijvoorbeeld naast vuur nog iets erbij krijg of hoe me vuur sterker word. Ik heb 8 perks maar weet niet hoe ik het gebruik. Iemand?

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik keek gisteren even naar mijn money en heb iets van een 190.000 gold, en ik heb nooit moeite gedaan om geld te verdienen eigenlijk.. :)
    ik kijk wel altijd in elke chest en urn en neem altijd gold mee of dingen die ik kan dragen, en kom ik dan toevallig in een stad, dan verkoop ik het wel, of gooi ik het in mijn huis af..

hoop dat de nieuwe DLC snel op pc uitkomt want heb niks meer te doen nu :p

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    je stelt wel veel vragen ;)
    Skyrim is echt een spel dat je moet ontdekken, niets leuker dan dat!
    je kan er uren in verdwalen.. en dat je zolang speelt maakt ook niks uit, je zal nooit iets kwijtspelen of verliezen.
    Als je alles al weet in het begin van het spel is het wel heel makkelijk en is de fun er wel een beetje af ..
    ik weet nog goed toen ik Oblivion speelde, dat ik er na 80uur pas achterkwam dat je kon fasttravellen 8) hahah, maar dat maakte niks uit, want als je alles te voet of te paard doet, maak je ook leuke avonturen mee :+

5. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik snap je wel maar ik wil niet dat ik het spel uitspeel terwijl ik geen gebruik heb gemaakt van veel dingen snap je

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zit jij dan niet steeds met het probleem dat je te veel stuff hebt en de verkopers te weinig geld hebben om alles over te nemen? Zonde om speciale items te verkopen, er is genoeg andere zooi.

9. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha ik had net 2 draken achter me aan en ietje verder waren der reuzen toen zorgde ik ervoor dat die reuzen mij achter na gingen. En toen verzon ik een tactiek waarbij die reuzen die draken kildde en nu heb ik 2 dragon souls gratis ahaha

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, waarom zou je unique gear verkopen? Als je gold wilt hebben moet je de 'No Stone Unturned' maar eens doen. Dan moet je de 24 'Stones of Barenziah' zoeken en dan krijg je als reward het permanent effect 'Prowler's Profit'. Ik vind nu in bijna elke chest super veel flawless diamonds, emeralds, sapphires etc. Zo'n flawless diamond is 1000 gold waard en ik heb er zeker 200 van O-)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Idd. Ik heb letterlijk nog honderden flawless gems van allerlei soorten in mijn stash (naast een zooi andere loot) en zit al dik over de 500k heeb. Money's no problem :)

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hij snapt het spelletje niet, me thinks.

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Denk het ook, ik zoek juist alle unique items in het spel en hij verkoopt het om er potions van te kopen :+ Duurt btw nu bij mij 17 sec voordat ik een item kon droppen in mijn kist waar alleen clothing in zit lol, die van weapens laad iets sneller.

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad... Heb 1 chest in mn huis waar ik alles bewaar wat ik wil verkopen. Ligt waarschijnlijk shit twv 100k in ofzo. En dan ben ik nog een hoarder ook, ik bewaar alle enchanted shit die ik vind... Mas

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Change Skyrim tactics, got it. :cool:

16. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik in het echt maar een half miljoen :+

17. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Pff blijjkt het dus dat je spreuken kan kopen... ik kom erachter wanneer ik al me geld aan training heb verspild waarbij ik geen resultaat zie.. kan je geen bank ofzo overvallen?? Ik moet gold hebben!!

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ga grotten in en verkoop de buit van je verslagen vijanden. Dan verdien je snel genoeg weer centjes.

Verzonden vanaf mijn smartphone.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    speel het spel gewoon verder dude, zo'n mistakes maken lijkt erg maar dat is het echt niet, zo heb je weer wat meer te doen :)
    ga exploreren, grotten in, schatten zoeken, bandits killen en armor verkopen, minen , enzo... je hebt echt in no time terug genoeg gold hoor.. geen paniek :):

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Lol jij moet Skyrim gewoon op de PC spelen en gebruik maken van de console commands:emo::lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina