Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, als dit ook maar niet geldt voor zavvi, amazon, etc ...

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zavvi zou goed kunnen. Amazon natuurlijk niet. Die handelen heel anders toch.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    alleen de prijzen zullen wat omhoog gaan denk ik

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Amazon heeft vaak schijt aan inflaties enzo hoor. Laten zich niet beinvloeden. Zijn zo groot. Denk dat we over amazon geen zorgen hoeven te maken

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen de prijzen ... :x Wat is nu net de reden om daar te bestellen ...

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Huh? Amazon verstuurt toch niet vanuit Jersey of iets dergelijks? Snap het argument van inflatie niet in verhouding tot het verdwijnende belastingvoordeel? Daarnaast, je kan mij niet vertellen dat winkels als Amazon geen inflatiecorrectie toepassen na verloop van tijd. Maar dat is een hele andere discussie :)

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Amazon zit vaak onder de adviesprijzen. Zij kunnen dat hebben. Vergelijk es sommige prijzen met andere UK sites. Dat bedoel ik te zeggen. Inflatie was een voorbeeld, geen argument in verhouding tot het velastingvoordeel. Maar amazon verstuurt idd niet via Jersey dus ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over amazon.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En ze maken denk ik gewoon een doorstart onder de RAKUTEN franchise naam.

www.rakuten.co.uk

9. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is de beste site om een spel te pre orderen? Dat het zeker is dat je em op release krijgt? ik zit nu tekijken naar gamediscounter.com is dat wat?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een NL site zoas gamesync of gamedumper!

Mijn wtf voor vandaag; bij Amzon paar cd's gekocht, waaronder de laatste van Slash. Zat nog mooi in plastic, dus nooit open geweest. Plastic eraf, hoesje open... Geen cd ??!!?? :x dacht eerst word ik nu gek of .., maar nee, echt geen cd! Maar ff een ticket aanmaken :):

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, gefopt! 8)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je echt 100% zeker wilt zijn dat je een spel op de release hebt. Kan je hem beter gewoon in de winkel halen. :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    mailtje gestuurd en twee uur later antwoord. Ze hebben een nieuwe order aangemaakt met de cd van slash en die wordt morgen verzonden :thumbs:

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier ervaring met Gamedumper? Ik heb DMC daar gereserveerd maar ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen van mijn order en ik krijg geen antwoord op de vragen die ik aan ze stel via mail.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is gewoon een goede site. Al paar keer games voor de release of op de release binnen gehad!

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn bestelling vandaag binnen gekregen maar totaal geen verzendbevestiging gekregen en op de site staat dat het nog steeds niet is verzonden.
    Verder was het doosje kapot en de kaft gedeeltelijk gescheurd, hierover heb ik ze al gemaild en hoop dat ik alsnog een doosje opgestuurd krijg.

Nu heb ik al driemaal gemaild van afgelopen paar dagen maar ik heb totaal geen bericht teruggekregen.

Dit was de eerste keer dat ik daar iets besteld heb en gelijk de laatste keer.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zonde van het doosje en de kaft, maar geef niet te snel GD te schuld. PostNL is echt bagger en heeft al meer dan eens voor kapotte doosjes gezorgd!

Buiten dat heb je de game op tijd binnen, dus dat is netjes toch!

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klaag ook niet over de levertijd maar wel dat ik compleet in het duister gehouden word door Gamedumper, daar stoor ik me het meest aan.

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij moet je ook gewoon naar de bestelstatus van je product kijken en niet wachten op een mail.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik eerder vermeldde is de status van mijn order ook niet gewijzigd.

Edit: Zojuist een mail gekrijgen van Gamedumper waarin ze me een nieuw doosje aanbieden, dat is wel netjes van ze.

Laatst bewerkt: 16 jan 2013

Deel Deze Pagina