[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kunnen ze Mehrunes Razor niet ook in Skyrim stoppen? :+

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die zit erin. Ik heb hem.

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Mehrunes'_Razor_(Skyrim)

Ik gebruik echter altijd Blade of Woe, die is veel sterker:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Blade_of_Woe_(Skyrim)

Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat Yellow de hele DLC bedoeld en niet alleen de Daedric artifact

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad. :+

Ben benieuwd of er nog meer DLC komt. Zou wel iets willen wat flink verhaald wat er gebeurt is na Oblivion, dan met name in Cyrodiil.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren level 50 bereikt! Hoef nog maar een paar achievements. 1000 bounty in alle holds, 100.000 gold bezitten en 15 Daedric artifacts verzamelen. Heb nu iets van 8 Daedric quests gedaan, dus hopelijk heb ik daar van allemaal een artifact van. Alleen heb ik niet zo'n zin om echt moedwillig voor de achievements te spelen. Dus ik heb gisteren gewoon maar een beetje rondgelopen en random quests gedaan. Ben alleen bang dat het nu gauw gaat vervelen, zo zonder quest lijnen.

Heb ff gegoogled op "best side quests Skyrim" en ik kwam hierop uit:

http://videogamewriters.com/top-5-most-enjoyable-side-quests-in-skyrim-29319

Maar eens kijken dan. Al heb ik nummer 5, 3 en 1 al gedaan. Die andere 2 volgens mij nog niet, maar ik ben niet zeker.

Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Waren inderdaad wel aardige quests. De meeste daarvan zijn volgens mij
    Daedric quests.

Volgens mij heb ik de meeste 'belangrijke' quests al gehad: Main quest, civil war, alle guilds, een boel Daedric quests en echt een shitlooaaaad aan sidequests.
    Heb al een tijdje niet meer gespeeld ivm tijdgebrek, maar ik kan me herinneren dat ik met name nog de 'standaard' quests voor mijn kiezen kreeg (Onee! ik ben dit verloren, kan je het terugbrengen?), omdat ik alle specialere side quests al gehad had.

Er zal ongetwijfeld nog genoeg te doen zijn. Beetje verder met exploren en dan komen we vast nog wel iets tegen. Maar niet binnenkort, want nog altijd te weinig tijd...

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren een quest gedaan waarvoor ik een helm moest terughalen voor een of andere zwerver uit Solitude, die vroeger in the Great War heeft gevochten. Echt een vette grot was dat. Gewoon helemaal beplant zeg maar en bovenin de grot kwam er dan daglicht door het "dak" heen. Het zou vet zijn als deze overgang in het komende games wat soepeler gaat (lees: geen laadtijden meer, maar dat je gewoon naar binnen loopt), daar zou de wereld veel vetter van worden. Dan voelt het niet meer als "buiten" en "binnen", maar meer als 1 vet geheel. Die splitsing is nu echt te groot vind ik.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft denk ik voornamelijk met de limitaties van de de console te maken. Ik denk dat het softwarematig niet eens zo heel lastig te realiseren is. De Xbox 360 heeft nou eenmaal te weinig geheugen om in één keer een hele wereld in te laden inclusief de grotten.

Ik verwacht veel van de komende generatie consoles.:D

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat denk ik ook wel. Het wordt daarom ook hoog tijd dat de nieuwe generatie eraan komt, of in elk geval aangekondigd wordt. Stel dat die dan bij wijze van wonder op 5 december 2013 uitkomt, dan is het 8 jaar geleden dat de Xbox 360 uit kwam. Moet je eens voorstellen als er ineens 8 jaar aan technologische vooruitgang in dat apparaat wordt gepompt. En nog beter maken ze er dan echt een high end machine van, zelfs voor deze tijd, zodat het verschil nog groter wordt. En ik neem aan dat Microsoft niet zo stom is om nog door te gaan met de DVD, maar dat ze gewoon Sony geld betalen en overstappen op dual layer BluRay discs, zodat er gewoon heel zo'n open wereld zonder laadtijden met super graphics op 1 disc past.

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen quest 3 is geen deadric quest

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die weet ik ook nog wel ja. Beetje creepy quest. :+

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Damn, ik zal hem binnenkort ook maar eens (echt) opstarten, het is toch wel weer speciaal zo'n game :)

14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 1 is idd echt geniaal, vooral als je zo'n quest krijgt zonder dat je het weet. Ben nu bij Dawnguard bezig en deze heeft zeker awesome omgevingen, die er echt fantastisch uit zien. De Soul Cairn is awesome, Blackreach (ook al is die eigenlijk van de Main Quest en als hoogtepunt de Ancestor Glade:
    Screenshot:

Deed me denken aan die aflevering van Avatar: The Last Airbender, waar ze op de noordpool, die spirituele ruimte hebben in zo'n ijsberg.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zeg bitches, nieuw topic openen.
    Yellow!

17. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ben een beetje in de war.. ik heb alduin vermoord
    Wat nu?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tja dunno....spel verkopen? Verder met Fallout gaan spelen, biertje pakken, tv kijken.... ik weet het ook niet! Lastig!

eerdere savegame laden misschien?

19. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Was dit het?? Ook lijkt het alsof mijn stamina bijv omlaag gaat wanneer ik met magic level up doe

20. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    In de war ben je zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina