Doen hier alleen ‘’pro’s’’ aan mee? Of kan ik als beginner ook meedoen ? En met de regel ‘’dat het fun moet blijven’’, wordt daar mee bedoeld dat het dus not done is om bv. bij een voorsprong de bal achterin rond te tikken? Replays herhalen tot vervelens toe etc ?
Iedereen mag meedoen Het kan misschien dan dat je er als eerste al uit ligt. Wel moet je weten dat je wel vaak online moet zijn om een afspraak te maken. En dat soms wel wat moeite kost 'Dat het fun moet blijven' gaat vooral over niet schelden / quitten en dergelijke. Achterin rondspelen werd in de afgelopen toernooien ook niet gedaan ( volgens mij ). Dus dat moet geen probleem worden. Speel gewoon sportief!
Ik heb nog nooit de eerste ronde overleefd Ik heb nog nooit een onsportieve wedstrijd mee gemaakt in de toernooien hier.
Robbin92 - FC Barcelona. Ben wel volgende week op vakantie, dus als de deadline voor volgende week zondag is hoef je mij niet mee te rekenen
Forumnaam: Thomazii Gamertag: Thomazi Team: Manchester City Ik ben de broer van Siemen, maar hij had geregeld dat ik mee mocht doen, volgens mij.
Ik pak Real Madrid. PSV en Milan waren toch te min en herinner me net dat Van Persie en Rooney niet fijn spelen . Forumnaam: Siemenn Gamertag: Thomazi Team: Real Madrid
Voor wanneer ligt de deadline, anders wil ik wel een keer meedoen. Forumnaam: DeKootje Gamertag: DeKootje Team: AJAX
Ik denk voor volgende week zondag ( 20e ) maar als de inschrijvingen vlot verlopen al voor volgende week donderdag
Dat dan alle wedstrijden gespeeld moeten zijn? Of dat dan de inschrijving dicht gaat? Ach, zet me er maar bij.
Nee sorry, max 16 inschrijvingen. Zal je als 2e back up zetten! Vanmiddag / vanavond komen de lotingen voor de eerste ronde!