[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil als het even kan tot mijn 80ste of weet ik veel gewoon met een normale controller gamen. Tenzij ze echt een opvolger ervoor kunnen vinden, maar motion control gaming? Fuck off met die onnodige shit gewoon. Virtual Reality ben ik nog wel benieuwd naar, maar niet zooi als Kinect. En ik wil gewoon die controller altijd kunnen gebruiken, hoeft voor mij echt niet weg hoor. Ik ga nu even die video kijken van The Verge.

    Wel gaaf zeg die Oculus Rift. Maar bij VR denk ik altijd aan dat je ook zelf moet lopen, maar bij deze moet je dus nog wel de controller gebruiken om te lopen...hmmm ok. Misschien niet eens zo gek.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor mij zal Oculus Rift niet gaan werken omdat ik geen 3D effecten kan zien omdat ik een lui ook heb helaas. Ziet er wel goed uit.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik ook :p.

    Vind dat hele 3D gedoe sowieso BS.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij kan je met OR alleen geen 3D zien als je maar 1 werkend oog hebt? Je krijgt namelijk per oog een apart beeld geprojecteerd.

    OR wordt door veel mensen gezien als een groot succes op de CES. Dus zoveel BS zal het wel niet zijn
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wist niet eens dat het met 3D te maken heeft, afwachten maar, want ik heb exact hetzelfde. Ik zie als ik een 3D bril opzet nog wel enigzins wat diepte in games en films, maar niet het volledige effect. Vroeger ook een lui oog gehad.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    "Nieuwe Xbox heeft wellicht 8-core-cpu, 8 GB ram en Windows 8-kernel

    Op een Chinees forum meldt een 'voormalige Ubisoft-medewerker' dat de nieuwe Xbox is opgebouwd rond een AMD-processor met acht kernen en een gpu die uit de HD 8000-series komt. Het systeem bevat 8GB ram, heeft een harde schijf van 640GB en draait op de Windows 8-kernel.

    Een lid van het Chinese forum TGFC, bekend onder de nickname BD, beweert de specificaties te kennen van de volgende console van Microsoft, omdat hij bij Ubisoft heeft gewerkt. Volgens BD bevat de nieuwe Xbox, meestal aangeduid als Xbox 720, een cpu van AMD die acht kernen bevat. Verder zou AMD ook de gpu leveren, die gebaseerd zou zijn op de HD 8000-serie. Het systeem bevat volgens BD 8GB ram en heeft een 640GB harde schijf. Het besturingssysteem dat op de console draait, zou gebaseerd zijn op de Windows 8-kernel.

    Ten opzichte van voorgaande geruchten valt vooral de hoeveelheid ram op. Eerder werd gedacht aan een systeem met 4GB ram. Dat Microsoft met de nieuwe Xbox een koppeling wil maken met Windows 8, is al vaker beweerd. Microsoft heeft de opvolger van de Xbox 360 nog steeds niet officieel aangekondigd. De verwachting is dat het bedrijf dat gaat doen aan de vooravond van de E3, die in juni plaatvindt. De console zou dan later dit jaar op de markt komen. Ook concurrent Sony zou werken aan een opvolger van zijn console, de PlayStation 3. Net als Microsoft heeft ook Sony de opvolger echter nog niet officieel aangekondigd. Er gaan al wel geruchten over de samenstelling van de PlayStation 4. "

    Van Tweakers.net

    Oftwel de Xbox 8 :thumbs:
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zou mij niks verbazen als het een Win8 kernel heeft, zo kunnen eindelijk alle Windows producten 100% samenwerken : Windows Phone 8 heeft ook al een Win8 kernel. Voor de rest die specs tja eerst zien dan geloven, zolang er maar zo min mogelijk kinect 2 zooi uitkomt ben ik allang blij! :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat zijn behoorlijke specs, ik betwijfel het eigenlijk.. Zal dan niet te betalen zijn :+
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Snap niet dat je het niet te betalen kan vinden. Je moet eens in de zoveel jaar rond de €450,- uitgeven dan, dat lukt toch wel? :9

    Verzonden vanaf mijn smartphone.
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens. Dat er een link is tussen Windows 8 en de nieuwe Xbox is erg aannemelijk, past precies in de strategie die Microsoft nu overal toepast.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij draait al op de Win 8 kernel dus we kunnen wel aannemen dat al die Win 8 apps gewoon op de Xbox 8 gaan draaien :)

    En qua prijs gaan we 450 euro niet redden denk ik :+ Tenzij ze voor dik verlies gaan verkopen
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De kans is groot dat de nieuwe xbxox met verlies verkocht gaat worden. Dat deden ze met deze xbox ook.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dit dus :+
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat doet vrijwel elke console bij de launch, waarbij ze het moeten hebben van de software. De Wii is een uitzondering, maar goed, die miste dan ook flink wat features, waardoor ie redelijk goedkoop kon zijn om te maken.

    450 euro lijkt me nog een prima prijs voor een launch. Of je moet een jaar of langer wachten, waarbij je weet dat de kinderziektes eruit zijn en de prijs lager komt te liggen.

    edit:
    Dat W8 gebeuren maakt mij persoonlijk wat droeviger. Vind dat de console los moet staan van Windows OS en met de versies vind ik Windows steeds minder worden, zo ook de dashboard updates van de 360. Vind de nieuwste versie traag en driekwart staat vol met dingen die me niet boeien.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat vind ik ook, al die reclame troep (vaak related) erop. Het had mooi geweest als je zelf je dashboard kon samenstellen met de dingen die jij echt tof vind en de dingen uit kon zetten die je niet boeit. Dat heb ik al eens aangegeven in een eerdere post in deze topic. Voor de rest zou de Metro (Modern) UI goed kunnen werken, als je het gewoon zelf kon beheren en dat is dus helaas niet mogelijk. Want dat lange laden komt idd volgens mij door al die reclame zooi erop die onnodig laad en waar ik toch nooit op klik.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, heb liever dat ik die vlakken kan invullen met games die ik regelmatig speel bijv. Nu kan je games pinnen (wat tergend langzaam gaat en volgens mij via de servers), en kan je naar een pin-tab, die ook weer tergend langzaam laadt. Moet allemaal zoveel sneller, intuïtiever en fijner kunnen.
    Doet me een beetje denken aan Facebook. Daar komt ook steeds meer rotzooi op, waarbij zowat driekwart van de berichten die je ziet reclame is.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    klopt. Ik kijk helemaal niet meer op het dashboard door alle toevoegingen. Ik zet de xbox aan en ga linksbovenin naar het starten van het spel of fix evt een setting via de guide-button.

    Het is een onoverzichtelijke bende geworden.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is een grote reclamezuil geworden en daar ligt nu ook de nadruk, wat gewoon belachelijk is voor een gameconsole waar je ook nog 60 piek per jaar voor betaald. :+

    Ik vind zelf dit nog steeds het beste dashboard:
    [​IMG]

    En tenminste de nadruk op jou, je vrienden en je games!
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Herinneren we ons deze dashboard nog?

    [​IMG]
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ja dat was de eerste, Maar die vond ik zelf niet eens zo overzichtelijk. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina