[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tot aan Halo 4 had ik er ook al een jaar niet voor betaald (sowieso nooit meer dan 35,-)

    Door alle zooi op het dashboard kijk ik ook niet meer naar de dingen die ik evt wel interessant vindt.

    alleen al het feit dat scherm 1 vol staat met 'aanbiedingen' weerhoudt mij er al van om verder in de krochten van het dashboard te duiken. Als ik al iets koop op MP, dan doe ik dat via de laptop en altijd omdat ik op een andere site/xbw lees dat er een koopje oid us.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Paar keer dat ik er wel via dashboard op keek was het helemaal geen aanbieding...:confused:
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gelijk heb je. :) En gelukkig is het goedkoper te krijgen ja, want de adviesprijs van €60,- zou ik zelf nooit betalen hoor. :p
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies, snap echt niet waarom MS zoveel reclame moet maken. Ik kan mij herinneren dat het dashboard wat jij hierboven post ik ook zo had alleen als ik naar mijn VS account ging het daar ook al een reclamezuil was (Dr pepper, BMW, Straaljager shit etc etc) en had ik echt zoiets van 'zo moet het in Europa niet worden' nu met het nieuwe dashboard is het dus zover dat wij ook al die reclamezooi krijgen. En het is echt niet zo dat MS geld te kort komt, of dat het moet voor hun 'goede' services in stand te houden want daar betalen wij al voor gold dus.

    Ik kwam dit filmpje trouwens tegen, en het is dan wel geen gameplay maar wel erg gaaf als zulke grfx de next gen worden.
    [yt]fKTUk1CwWTk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik hoop eigenlijk dat Microsoft zorgt dat de Oculus Rift gebruikt kan worden met de nieuwe 360. De eerste indrukken zijn allemaal zo positief.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wellicht rond de €450-500 moest die uitkomen met die specs. Hij zou zowat in dezelfde situatie zitten als de 360 in zijn tijd, namelijk zelfde hardware bevatten als een high-end pc op dat moment. Ik dacht zelfs dat de 360 even voor stond, toch qua architectuur.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kijk juist vaak op het dashboard. Maak ook gebruik van de muziek- en videodienst. Ik vind ht juist vervelend dat het mainstream is en niet naar wens in te vullen en dat sommige filters ontbreken. Zou wel automatisch op genre of ondertiteling willen zien.

    Verzonden vanaf mijn smartphone.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het enige wat ik nog steeds bekijk is op het VS account die trailer sectie, dat mis ik echt in Europa daar kan je gewoon de nieuwste trailers kijken erg nice is dat.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, ik ook.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar kan dat dus nog wel? Nice want dat mis ik echt, was lange tijd de hoofdfunctie van het dashboard voor mij.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep zeg maar Apple trailers alleen dan gewoon kijken vanaf je bank, elke week staan er wel weer nieuwe trailers op en in Full HD!:thumbs: Vroeger hete dat Zune Trailers nu is het gewoon Movie trailers geworden.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Probleem is alleen wel dat het waarschijnlijk niet 100% optimaal gaat werken met echte AA games zei iemand van Oculus in die video van The Verge. Met Indie games gaat het echter heel goed werken zegt ie...zoiets.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat het niet gaat werken bij AAA games, maar dat er weinig AAA games gaan komen die dat ding goed ondersteunen.

    Daarnaast zullen er wel indie games gaan komen die specifiek voor dat ding gemaakt zijn.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter komt de PS4 ook met een lekkere controller. En de Xbox controller moeten ze niet teveel veranderen. Please.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    op zich wel een prima zet als Kinect standaard bij elke console zit. Vooralsnog vind ik het maar een matig ding, maar als een gameproducent weet dat elke xbox bezitter een kinect heeft wordt er wellicht wat meer uitgehaald. Daarnaast zit er in de nieuwe xbox een veel betere kinect (volgens de geruchten)
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, daar zit ik echt niet op te wachten. Kan ik daar ook weer honderd piek extra voor betalen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat voor hardware ze erin gaan proppen en of de consoles eindelijk genoeg werkgeheugen gaan krijgen. Over de current gen is het immers bekent dat veel ontwikkelaars hebben geklaagd dat ze te weinig werkgeheugen hebben.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Even doorgaand op de geruchten van vorige pagina...

    Rumour: Xbox 720 and PlayStation 4 to be revealed around GDC in March

    "Apple-style press conferences" being prepped for March, Game Informer suggests, PS4 to release before Xbox 720.

    Ik heb het gevoel dat we de GDC goed in de gaten moeten houden ;).
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina