[XOne] Anarchy Reigns

Discussie in 'Games' gestart door Roywilliam, 8 feb 2012.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik quickmatch ook maar gewoon in een random match met een random mode.
    Kwam vandaag in een 3 team CTF en heb gelijk meer dan 10 matches gespeeld omdat je slecht mensen kunt vinden.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat is het recept voor succes online?
    Ik zag Dee0342, dat je tijdens de match een kill-death ratio had van 6-0. Op welke manier speel je dan? Misschien leer ik er iets van. Als de tegenstander een combo op me uitoefent, dan kan ik niks meer. Blocken kan dan ook niet.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes ligt een beetje aan welke mode je speelt, gevechten werken het beste één op één en soms kun je weinig doen als meerdere gasten op je in staan te rammen.

Het is het beste om zo min mogelijk te blocken, als je blijft blocken rammen ze vanzelf door je block heen of doen ze een throw.
    Probeer zoveel mogelijk te dodgen en toe te slaan als je een opening in de aanval van een vijand ziet., maar hou rekening dat als je driemaal achter elkaar de dodge move gebruikt je personage even een herstel tijd heeft waardoor je open ligt.
    Zolang je niet gejuggeld word kun je je bevrijden van een combo met X+A, maar let op je timing want je tegenstander kan de move dodgen en dan lig je open.

Verder zou ik wat combo's leren met een paar personage, sommige combo's kunnen enorm veel schade aanrichten en zijn geeneens zo moeilijk om uit te voeren.

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet helemaal waarom ze het vechtsysteem maar matig vinden, ik vind hem aardig diep voor een beat em up met combos, de mogelijkheid je eigen te bevrijden van combo's en tech throws.

Verhaal is wel een beetje vaag maar het is een beat em up dus het dat is te vergeven.
    Zelf vond ik de singleplayer wel vermakelijk op Hard, goede uitdaging en aardige variatie in missies.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daar noem je ook een site zeg, insidegamer. Ik kom er wel voor de nieuwsberichten, maar de reviews kan je niet serieus nemen. Een tijd terug heb ik zelf 2 jaar journalistiek gestudeerd, maar ik zou me kapot schamen als ik zulke slecht geschreven stukken in zou leveren. Het zijn gewoon een stel amateurs die niet kunnen schrijven. Daarnaast staan hun stukken bol van de spelfouten. Andere sites neem ik wel serieus en daar scoort het spel rond de 7. Dat is een cijfer wat overeenkomt met mijn eigen bevindingen.

7. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    We hebben de reviewcode deze week binnen gekregen en vandaag wordt de review geschreven. Diegene die de game speelt is erg enthousiast dus ik keek erg op van het slechte cijfer die insidegamer gaf eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Op gamekings is nu ook een review.
    Is ietjes positiever dan InSidegamer;)

http://www.gamekings.tv/videos/anarchy-reigns-review/

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat sommige mensen nu al de grapplers misbruiken online.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online is niet altijd even stabiel in deze game, zelfs in cagematches merk ik altijd wel wat delay en kun je de lag-grab misbruiken.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me nog steeds goed met de game, vooral met de (team) deathmatches.

Iemand anders die nog speelt?

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag het spel gekocht voor 13 pond op amazon. Zeer leuk online spel, ik druk maar op alle knoppen.

Tapatalk HD

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet er ook nog steeds van maar online is al wel erg dood.

Deel Deze Pagina