Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat blijft het swappen van HDD's toch onhandig bij de slim... echt niet slim! :+ Geef mij het oude systeem maar! :p
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb dus nog nooit een HDD hoeven swappen :9
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Waarom zou je HDD swappen? Als je iets 'portable' wilt hebben kun je beter een externe HDD of USB-stick nemen en dan kun je max. 32GB aan ruimte gebruiken.

    En het oude systeem was ook niet altijd handig. Vaak genoeg gehad dat die HDD gewoon niet los wou.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Maar ik heb nu 2 slim consoles, bij TV en PC en al die zooi staat op die ene HDD. Ik had geen zin om alles naar USB te zetten, maar games op de HDD draaien weer van discs als je van consoles wisselt en dat wist ik ook niet. Kan je ze weer opnieuw installeren! :+
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat ik dan gewoon zou doen is persoonlijke data (account, save games) op een USB-stick zetten en DLC/Game installs op beide HDD's. Dan is het USB-stick swappen, klaar.

    Of je kunt gebruik maken van cloud saves. Alleen zijn die niet beschikbaar als je geen verbinding hebt, wat waardeloos is aangezien op de PC cloud opslag diensten (Skydrive, Dropbox, Google Drive) daar geen probleem mee hebben.
     
  6. Redbull

    Redbull Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Mede gamers

    Ik heb jaren lang playstation gehad,En nu ben ik flauw van mijn ps3,En ga overstappen op de xbox360 over 2week,Omdat ik totaal geen kennis heb van de xbox360 had ik wat vraagjes erover Hoop dat jullie mij kunnen helpen,En ben nieuw hier dus vergeef me als deze vraag niet in dit topic thuis hoort!

    Ik zie allemaal verschillende soorten xbox360 consoles staan welke is de beste en raden jullie aan?

    Welke games zouden jullie mij aanraden?

    Wat is een goede headset?

    Wat is eigenlijk het verschil tussen xbox silver&gold?

    Mvg,Redbull
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hopelijk is het duidelijk ;)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Fuuu... Hoe split je ook alweer het geluid direct van console (slim) naar speakerset als je HDMI gebruikt? Had je daar nou een speciale adapter voor nodig?

    /Edit: NVM, ik had nog zo'n adapter in de doos zitten. :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een maatje heeft een Xbox 360 slim 4GB gehaald, maar wel tweedehands. Hij heeft er niet heel veel garantie meer bij, maar hij heeft gehoord dat je garantie bij kan kopen bij MS, is dit zo?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje over Netflix op je xbox.

    Op oa deze site wordt uitgelegd dat het mogelijk is om dit hier in Ned te bekijken

    http://www.applespot.nl/26633/netfl...ken-op-je-ipad-iphone-en-apple-tv-zonder-vpn/

    Ik vind het echter zonde om apart te betalen voor unblockus (VPN). Het kon (kan?) toch ook anders? USA account op je 360, Lid worden van Netflix, abo nemen met je eigen cc en een Amerikaans adres en vervolgens via een proxy met je laptop door de library surfen van Netflix en als je dan op je laptop een film koos begon ie te spelen op je 360.

    kan dat nog steeds?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vraagje;
    je kunt een maand gratis muziek downloaden op de 360.
    Is het mogelijk die muziek op een USB stickie te zetten en dan te gebruiken in je auto, of zijn het geen MP3tjes?
    En is ALLE muziek toegankelijk voor dowdload in die maand, of zitten er beperkingen aan vast?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb al heel lang geen RROD problemen meer gehad met mijn Xbox 360, en het is een Arcade. Het enige probleem wat ik had is dat de disc tray vast bleef zitten als hij sluit zonder een game erin. Wanneer ik dan een heel tijdje op die eject knop bleek drukken ging het na een tijdje weer open, maar nu dus niet. Het fucking ding ging dicht uit zichzelf toen ik een andere game wilde kiezen..en nu ben ik dus echt goed de lul, want hij vertikt open te gaan.

    Heb dit al geprobeerd...maar het lukt me niet

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/disc-drive/manually-eject-disc

    Er zijn zeker geen andere manieren? Morgen gelijk maar MS even bellen erover...betwijfel of ik nog garantie heb,maar who knows.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien de knop defect of het mechanisme, maar heb je echt met iets langs diep naarbinnen gedrukt totdat je weerstand voelt? Dat zou normaal altijd moeten werken...
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee het knopje werkt wel, want ik zie het lichtje knipperen en ik hoor dat de la open gaat...maar blijft vastzitten.

    Maar het is dus zo random als de pest, want het is gelukt. Ik heb de 360 uitgezet en toen met de eject knop aan....en ineens schoot ie rustig open. Gelijk een game erin gedaan en klaar.Heeft de hele avond mogen duren, maar ja....het is niet anders. Ik weet alleen niet of ik mijn disc tray nog wel kan vertrouwen...qua dat ie niet mijn games gaat verneuken.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bellen naar Microsoft kan geen kwaad :) Meestal doen ze ( vooral nu niet meer ) moeilijk over garantie. Doen ze dat wel, moet je gewoon dreigen met het feit dat je al lang een vaste klant bent en niet zo behandeld wil worden :+

    Toch lijkt het op een defect mechanisme. Kan ook te maken hebben met vuil in de XBOX / DVD. Mocht je hem nou weer open krijgen knal er dan even wat "perslucht" doorheen. Doet wonderen.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat doet zeker al wonderen. De drive wordt een grote stofbak. Ik had laatst m'n oude slim helemaal uitelkaar gehaald om 'm schoon te maken en de fan te vervangen. Vervolgens ook de drive uitelkaar gehaald en damn... wat een stof hoopt daar zich op. Maar voorlopig is die weer als nieuw en een stuk stiller! :)
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is dat makkelijk om de kap eraf te halen van de Slim? En vervalt dan ook niet de garantie?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, uiteraard vervalt de garantie (vanwege de verzegeling). Maar die had ik niet meer (was een slim van de release) en de slim is nog lastiger dan het vorige model om te openen... zit vol met klikkers. Zelf in de tegenovergestelde richting. :+

    Maar naast weer schoon en stiller, heb ik er nog iets voor terug gekregen. :9

    [​IMG]
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, Ziet er gaaf uit! Als ik alleen de zijkanten los haal vervalt dan ook de garantie?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Thanks! :) Ja, de verzegeling zit aan de achterkant waar de zijkanten mee verbonden zijn. ;)
     

Deel Deze Pagina