Vanmiddag gaat niet meer lukken me oma is gister opgenomen in het ziekenhuis en daar ga ik nu heen, heel misschien kan ik vanavond maar dat laat ik dan nog wel even weten
Daz - DeKootje 0-1 Had m'n dag niet, had daarvoor ook al een pot verloren en tja, niets wilt er in vandaag. Had misschien beter op een andere dag kunnen spelen. Jammer van het lobje van Messi die voor de lijn werd gehaald, die zou er anders mooi in zitten. Wel respect dat je met Ajax speelde trouwens, verbaasde me hoe snel die spelers waren i.v.m. de spelers van Barca. Desondanks dat gefeliciteerd!
. Wordt de volgende ronde opnieuw geloot? Of gaan we verder vanuit de eerste lotingen en weet ik dus al wie mijn mogelijke volgende tegenstander wordt? Doelpuntenscorers trouwens:
Aangezien miem vergeten was via match lobbies te inviten en eerste pot gelijk eindigde maar nog een potje gedaan was totaal kansloos 2e pot 0-2 kon niet door de verdediging heen komen
Sorry was het helemaal vergeten tweede pot speelde ik zorgvuldiger maar het was altijd nog oppassen voor dat spitsen duo Rooney & vP van United.0-2 Hoilett/Cissé