Ik vergat erbij te zeggen dat het niet alleen Zen United is, maar ook Ghost Light. Deze 2 uitgevers hebben rechten om een bepaalde game(s) uit de Shin Megami serie naar Europa te brengen, maar het duurt altijd zo verschrikkelijk lang met ze. We wachten hier nog steeds op een Europese release van; Devil Survivor Overclocked, Devil Survivor 2 en Persona 4 Arena.
Nog niemand een plekje gevonden afgezien van de Nedgame? Ik sta echt te springen voor iets tofs op mijn Vita..
Zijn er ondertussen al andere plekken bekend behalve Yourgamezone of Nedgame die 'm verkoopt? Eventueel vanuit het buitenland, die niet al teveel verzendkosten erbij rekent. Ik vind Yourgamezone en Nedgame nog een beetje te duur.
Videogamesplus.ca. aan hun kan je ook vragen of ze een lagere prijs op de doos zetten. Scheelt je denk ik een 10tje
Eurogamer review "Thematically, too, Persona 4 has real impact. Ostensibly, this is a game about being a teenager living in extraordinary circumstances - but beneath the murder-mystery premise, it's easier to relate to than that. It's a game about negotiating the murky waters of adolescence, rolling with the hurtful buffeting of pubescent relationships, grappling with self-image, peer pressure and modern life's demand that we all grow up quicker than our parents did. Indeed, the absence of parental figures in the game is conspicuous. Your character has been abandoned by his own parents and, in Inaba, he is again abandoned by his uncle. The nightly sight of his young cousin sitting alone by the television is a scene of quiet domestic tragedy that runs through the game's story like a melancholic pulse. Many of the teenagers you are called to save have been abandoned by parents, or placed in positions where they must assume adult roles ahead of time. In this way, Persona 4 is very much about being a teenager in today's world - and it expresses all that hope and misfortune better than any other video game." Mooie review hoor. Roll on 22 februari 2013. Ik zou ook heel graag een nieuw "echt" vervolg willen zien. Wellicht voor de volgende generatie consoles.
Ze zijn al tijden aan het zeggen dat ze met Persona 5 bezig zijn, maar dat schiet verder maar niet op. Catherine was een test oid voor hun engine die de basis vormt voor P5.
Een maat van mij was in New York deze winter, dus hij heeft 'm voor me meegenomen. 33 euro en ik was klaar. Ik had de game al op de PS2, maar ze hebben er wel echt werk van gemaakt op de Vita! Het is zo kleurrijk en scherp allemaal. Echt geweldig. Het speelt belachelijk fijn en ik word weer helemaal in het verhaal gezogen. Eindelijk een game die ik ook gewoon thuis speel, ipv alleen onderweg of op vakantie.
Wat een vette game.. Wel niet voor iedereen weg gelegd dit soort games, na 4u kon ik pas vrij rondlopen en doen enz
Haha, inderdaad. Vrij 'traag' begin. Volgens mij zit er ook een flinke tijd voordat je bij het eerste savepunt aankomt. Dus voor iedereen die aan de game gaat beginnen; neem je even de tijd. Dit doe je niet even snel tussendoor.
Maar ik vond het wel erg interessant. Ben nu in het eerste kasteel. Maar een of andere enemy deed een kamikaze attack ofzo en was ik dood... en boos
Yess. Had em bij videogamesplus.ca besteld. Prijs viel echt mee. Vaag. Telkens als ik een kaart pak om hp/sp te healen gebeurt er niks
Dat je niet kan saven is niet zo heel erg. Vooral niet op de Vita. Gewoon even op stand-by zetten en later doorspelen. Alleen kan je niet een andere game spelen, maar dat wil je toch niet Jup. Wilde niet wachten tot hij uitkwam in Europa. (Ook al is dat volgende maand al geloof ik?)
Gaat iets niet goed, ben voor 2e x in het eerste kasteel.. En bij de baas (een of andere koning) en die doet steeds rampage of iets waar ik in 1x lig en dood ben.. Wat doe ik verkeerd, ben ik te zwak of moet ik iets hebben om zn attack te loweren