Zo seizoen 8 ok afgekeken... Nu alle afleveringen op rating sorteren en dan lekker wat ouwe gouwe kijken.
Pff ik heb het tot seizoen 7 altijd voor HIMYM opgenomen (vond het nog wel vermakelijk), maar seizoen 8 slaat nergens op. Snap niet dat de acteurs zelf niet zeiden toen ze hun script zagen van 'tering gasten dit is wel erg hoor' . Dit valt me dus pas op toen ik was afleveringen uit de eerste 5 seizoenen keek (Three Day Rule en nog een geniale). Sowieso is die hele vriendengroep verneukt met het huwelijk. Normaal zouden deze 5 nooit meer bij elkaar blijven.
Die vader sloeg alles. Ted weer met zijn Robin-obsessie. Ik wil Lily & Marshall slaan. Máár, we weten weer wat over de moeder!
Deze episode was echt om te janken, zo slecht. Ik moest 1 keer lachen om iets van Barney en de rest van de aflevering was gewoon kut. Ik ga stoppen met HIMYM en dan kijk ik in een keer alles achter elkaar als de serie is afgelopen omdat ik toch wil weten hoe de serie af loopt.
Dislike. Het wordt nu gewoon echt kut. Een aflevering per week kan ik nog wel af, maar een shitload achter elkaar kijken, zoals bij de eerste seizoenen zo makkelijk ging, zit er nu niet meer in. You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain.
Snap dat het moeilijk is om nieuwe dingen te verzinnen, maar seriously, gewoon iets wat je al eerder in de serie hebt gedaan wéér gebruiken? Dat met die ring hadden ze al met Lily gedaan.
Maaruh einde van S08 gaat daadwerkelijk de bruiloft zijn toch? Dus kunnen in ieder geval opmaken voor de moeder. Mag je hopen tenminste...
"CBS Confirms How I Met Your Mother Renewal and that Season 9 Will be the Final Year" In ieder geval duidelijk dus dat S09 het einde is. Aan het einde van het seizoen mama Mosby laten zien en dan nog wat classic EP's maken en kijken hoe Ted omgaat met zijn vrouw.
Hier staat dat in het laatste seizoen pas onthuld wordt wie de moeder is: http://www.thewrap.com/tv/column-po...er-gets-final-season-and-reveals-mother-75416 Quote uit het artikel: Art of comedy zijn ze eerder verloren dan dat ze het gemastered hebben.
Ik volg het nu echt niet meer, van seizoen 8 niks gekeken en dat ga ik van seizoen 9 ook niet doen. Als alles is gelopen kijk ik die afleveringen wel in 1 weekendje allemaal terug. Dan kan ik het afronden. Goed dat ze er een punt achter zetten maar hadden ze eerder moeten doen
Ik geef er de voorkeur aan elke week een nieuwe aflevering kijken, omdat de nieuwste seizoenen simpelweg niet leuk genoeg zijn om in één keer te kijken.