1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als de enige reden van je registratie was om hier te stoken, kan je misschien gewoon beter wegblijven. Types als jij zorgen ervoor dat dit topic zo'n slechte status heeft.

    Bij deze een report gestuurd, dus samson, reageer d'r maar niet meer op.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  3. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Nee...
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    En terecht, wat een kansloos figuur zeg. Klik allemaal ff op het uitroeptekentje linksonderin bij zijn foto als je dit ook niet vind kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  5. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vanacht alle berichtjes nog gelezen.
    En heb net als jou op de repport knop gedrukt.
     
  6. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij reageert er nu toch op dus deze post is dan ook nutteloos |:-

    Ik had niet verwacht dat ik voor zoveel opschudding zou zorgen door mijn opmerking over 5 atb. Het eerste wat ik heb geleerd bij FUT is dat je geen 5 atb moet spelen. Aangezien ik al sinds vorig jaar niet meer met gold teams speel kan ik daar ook geen advies over geven, wellicht dat er andere users zijn die dat wel kunnen.

    Overigens zijn er wel meer dingen waar ik een hekel aan heb, o.a. mensen die achterin rondtikken en irritante celebrations. Hopelijk zijn jullie dat wel met me eens.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  7. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij deze gedaan.

    Laten we hier een beetje respect voor elkaar tonen. Als iemand wilt zeiken kan die terecht bij elk willekeurig ander forum op internet.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gaat bij mij om lindgren, niet om jou hoor...
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lindgren heeft ondertussen een waarschuwing ontvangen.
    Graag verder met een beetje respect voor elkaar. :)
     
  10. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je reageert op die post door hem kansloos te noemen dus dan is dat ook een nutteloze post. Maar laten we hier maar over ophouden want dit heeft geen zin.

    Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik sta bekend om de uitspraak 'Sommige mensen letten echt niet op'
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt helemaal.
    Ik had gisteren een fellaini If op gepikt. en aangeboden voor de prijs van zijn SIF versie en had hem vanmorgen verkocht. winst 76,000\o/
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren laatste dag dat ik flink kon handelen. Heb denk ik afgelopen periode zo'n 200-300k winst gemaakt (en dan heb ik de winst op ronaldo er nog niet bij opgeteld). Was een succes dus. Komende weken ga ik maximaal 120k per week winst maken, ook netjes :cool:

    Binnenkort maar weer eens een team bouwen, ondertussen speel ik met mijn goedkope serie A waarmee ik al meerdere malen die online cup heb mee gewonnen.
     
  13. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bereken jullie die ea tax?
    ik bereken bv zo 20.000 gedeelt door 100 x 95 is 19.000 dus 1.000 kwijt aan die ea tax maar is dit wel de juiste formule?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, of je doet telkens 20.000X0,95 is nog makkelijker. Weet je gelijk wat je netto overhoudt.
     
  15. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een tijdje met mijn 352 bpl team gespeeld te hebben vond ik dat het weer tijd werd voor een nieuw team.

    Heb in fifa13 nog niet met deze opstelling gespeeld maar denk dat dit team hem gaat worden! alleen twijfel beetje over de aanvallend ingestelde verdediging maar moet denk ik wel goed komen:) tips altijd welkom

    http://www.futhead.com/fifa/squads/3829009/#
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde gisteren tegen een team met een stuk of 5 TOTY spelers; Ramos, Marcelo, Xavi, Alonso, o.a. Maar die gast raakte geen knikker. Tuurlijk Ramos is een fucking beest, maar die spelers maakten ook de meest rare fouten.... Echt heel vaag. Die gast was nog niet eens heel slecht, maar die spelers lieten 'm gewoon in de steek ofzo.

    Uiteindelijk won ik daardoor met 4-0. Wel verdiend, maar ook een beetje in het zadel geholpen door zijn falende achterhoede.
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, wellicht. Speelde gisteren ook tegen een team met 'maar' 68 teamgeest, met Robben, Lavezzi, Benzema en Aguero voorin. Was geen beginnen aan. Alles was voor hem. Zijn middenvelders: Sneijder en Xavi, waren enorme balveroveraars. Ik kon niks beginnen met Gerrard, Cabaye en Wilshere. Daar kan ik dan ook geen touw aan vastknopen hoor.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gebeuren soms rare dingen in FUT ja!
     
  20. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf bijna altijd moeite met 99 chem teams (dus iedereen 9 chem alleen geen manager) Verder snap ik wel een beetje waarom mensen over 3-5-2 klagen maar ik speel met mijn 3-5-2 team nooit verdedigend, altijd neutraal of aanvallend. Ook gebruik ik geen LB+Y tijdens wedstrijden maar ik probeer altijd goed te voetballen, overigens is dit iets wat weinig mensen waar ik tegen speel doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina