Persoonlijk vind ik 5 at the back ook gay. Je voegt jezelf bij de massa 12-jarige Engelse boys die al opgewonden raken van het eerste haartje dat rond hun testikels groeit. Van die gamers die de hoogte van hun stem veranderen, omdat ze zich anders niet verstaanbaar kunnen maken.
Het spelen met 5 at the back veel te makkelijk. Iedereen kan het. Het is simpel, je graaft je team in en wacht tot je kunt counteren. Matige gamers groeien op deze manier uit tot winnaars van divisie 1.
Ook verpesten de 5 at the back users het spel, ze maken het plezier van anderen kapot. Een wedstrijd tegen een 5 at the back user is altijd hetzelfde. Je combineert, maar stuit contant op zijn verdediging, daar staan tenslotte 5/7 spelers die afwachten op de eerste bal die hun '16 in komt.
Ik hoop dat er op dit forum niet al te veel 5 at the back users zijn. Mochten die toch bestaan hier dan geef ik ze gratis de tip om vanmiddag de fiets naar de Game Mania te pakken en FIFA 13 met een beteuterde blik in te leveren. Ook een lekkere frisse douche zou nuttig zijn.
Laatst bewerkt: 14 jan 2013