Hij heeft ook altijd slim suits, dus dan hoort zoiets erbij. Anders lijkt het helemaal een iel ventje. Maar vs. de suits van Harvey is het natuurlijk een easy match. Eigenlijk moet Harvey eens dat Suits nummer zingen
Haha, ik zie iemand op Reddit die zegt dat Mike Ross ook zo Jeff Winger in zijn eerdere jaren zou kunnen zijn. Beide slim, popculture references en beide hebben ze geen diploma.
Had zelf dat Mike zo'n bekende kop had en toen ik Community zag moest ik aan Mike denken dus vind het wel redelijk kloppen Ben maar voor de 2x alles aan het kijken klaar aan het maken voor de nieuwe aflevering, wil niet dadelijk ''firing up my laptop'' om te weten hoe het ook alweer zat.
Heb een mooi artikeltje gevonden waarom Suits, op dit moment nog niet een van de beste series is, maar dit wel kan worden: http://uniquelyavg.wordpress.com/20...est-show-on-tv-thats-really-not-the-greatest/ Vooral de p.s. is mooi. Heeft iemand toevallig nog een korte recap van het begin van seizoen 2, dit zal er sowieso toch wel bijzitten aan het begin van de aflevering. EDIT: Al iets gevonden op YouTube, een iets uitgebreidere (tekst)versie zou fijn zijn! [yt]2bgcPnjS0gU[/yt]
Ik heb deze serie ook maar even op aanraden van een collega binnen gehengeld en heb een gedeelte van de eerst aflevering gezien (ben gestopt omdat ik anders alles ga kijken maar ik moet leren ) maar ik vind het nu al een vette serie! Morgen laatste tentamens en dan twee weken vrij, dus dan ben ik sowieso wel weer bij
Ah seizoen 3 is gelukkig in de maak Edit: Overnieuw begonnen en weer die rot opener, wat doen ze ermee