Waarom werken mijn mods niet Heb die begrenzer eraf gehaald en echte merken. Bij My Documents > Euro Truck Simulator in het mapje Mod Gedaan. Werkt niet Moet er nog meer gebeuren?
Misschien een verkeerde mod? Zijn er meer die de merken aanpassen? Ik hoefde alleen maar de bestanden uit te pakken. Ik heb het zip bestand in de modmap gezet en uitgepakt. Daarna werkte het
Overigens is het weer piccatime mensen, ploaties willen we zien van al die verre reizen en overige bestemmingen.
Ik speel het spel geloof ik met alle settings maxed out. Ik zal daar zo even naar kijken. De specs van mijn pc staan hieronder
Heb wel mooiere spellen gezien dan ETS 2 't neemt je mee, denk alleen niet dat ik over 2 maanden het nog speel
Hey mede-trucker Ik ga vanavond laat weer wat ritjes doen, dan zal ik mijn fotocamera wel even meenemen hehe
ETS2 is sfeervol en simulatie lijkt me best goed (niet dat ik ooit in een truck heb gereden). Wanneer je dan ook nog een stuur met force feedback hebt aangesloten op je PC...
Deze brug, favo plekje. Elke keer dat ik zonnebloemen zie, heb ik het gevoel dat ze naar me kijken, Gek he?
Hier ffies wat simpele foto's van mijn korte rit van Luxemburg naar Dover (Eng). Hier dus net op weg; Even vlug een rustmoment (was hard nodig ) Achterom kijken of de weg leeg is en we kunnen weer op weg De bocht net iets té krap genomen, maar het ging net goed... Kort na de oversteek gelijk op de eindbestemming aangekomen
Mooie piccas mannen! Dat met die zonnebloemen, waar is dat? Ik ben ze jammer genoeg nog niet tegengekomen. Zo, nieuwe upgrade voor de truck. Extra achteras, nieuwe verstralers en de vetste upgrade, zwaailampen! Zo kan ik nog meer de virtuele patser uithangen met mn ride. De laatste kilometers achterop en dan kan deze graver echt gaan zandhappen. De hogesnelheidslijn zoeft mijn truck voorbij alsof het niks is.
Thanks, ga ik daar eens kijken! Voor de mensen die graag foto's maken en de camerastandpunten te beperkt vinden, hier een tip (komt van tweakers) : Die file kun je dus gewoon openen met wordpad. Ik heb het aangepast en geeft veel betere mogelijkheden om een vette foto te maken.