[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik weet niet hoe vaak ze hebben verloren op deze manier, maar ik vond het toch wel een tof filmpje.

     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol... Ik reageerde op de DLC i.v.m season pass:+

    Dit dus:





     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    haha verkeerd begrepen |:-
    Maar weet iemand een goede manier om longshots te maken want ga me assault allemaal goud halen maar ik weet nu al dat ik meer moeite ga hebben met die 10 long shots dan met de 100 headshots :+
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Demolition op Standoff werkt altijd snel. Maakt niet uit welke kant je spawned. Beide kanten hebbenn een gebouw waarin snipers zitten dus gewoon van het ene gebouw naar het andere gebouw schieten. Soms heb je maar een potje nosig.
     
  5. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore gamemodes
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb Diamond op mijn Assault rifles. Wat ik deed wat Standoff Domination. Dan zet je op je Assault wapens een Target finder en ik de gebouwtjes campe. Er zijn altijd snipers die aan de andere kant in het gebouw zitten. Die knal je gewoon neer. Bij mij was voor de longshots 1 potje domination standoff genoeg :D. Ook een goede map voor longshots is Turbine, ook met target finder. ( vind het zelf voor afstand stukken makkelijker, je ziet iedereen gelijk mits ze geen cold blooded aan hebben )

    Heb ik geprobeerd toendertijd, schiet echt niet op in mijn ogen. Een pistol schiet je ook van longshots in 2 schoten dood. En sniper die op je voeten schieten ook... En dan heb ik het nog niet gehad over de mensen die de sniper als sproei wapen gebruiken :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Opschepper :+
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sowieso! :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hardcore werkt er prima voor :)

    anders is er ook nog die map met die generator naast de B vlag, ben even de naam kwijt. als je dan naar B toeloopt die ophoging op dan precies zo staan dat je net naar het raam waar al die snipers zitten kan kijken. Dat is precies de afstand voor longshots :)

    AR's en LMG's heb ik diamond, maar ik moet zeggen dat het vaak erg lelijk eruit ziet en over een maand heeft iedereen overal diamond opzitten dus het speciale is er dan ook wel weer vanaf.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat het speciale er dan af is dat hou je toch wel. Is jammer maar toch. Dit was ook zo met Gold in BO1.

    Heb nu de crossbow ook gold. Ballistic knife bijna, ben nog aan het stoeien met de bloodthirsty´s. Hierna is de shield aan de beurt, daarna de combat knife.

    Hoort de combat knife ook bij de specials? om daar DIamond op te krijgen?
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ballistic knife, shield en crossbow zijn de specials.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Om diamond te krijgen moet je alle specials plus combat knife goud halen.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja toch wel? Dat is klote haha. Net even gekeken op internet wat de challenges zijn voor combat knife.

    moeilijkste zijn toch wel 5 bloodthirstys en 5 keer iemand knife, zijn gun op pakken en hem met zijn eigen gun doden. Wtf is dat voor challenge:+ Die gaat zeker lang duren.
     
  14. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle primaries en specials heb ik al diamant. Handguns nog een paar challenges en die knalpijpen zijn ook al bijna diamant. :+

    Veel plezier met de:
    Balista A.K.A. the hitmarker machine
    Assault Shield waar iedereen onderdoor, bovenlangs, links en rechts of doorheen schiet. En dan moet je nog 25 kills maken zonder perks. Frustratie!
    Executioner bam bam bam bam bam niemand dood, dat x5 en nog steeds niemand dood. LOL WORST GUN IN THE GAME
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ballista vond ik vrij simpel om goud te krijgen. Andere snipers nog niet mee begonnen.

    Nu met Combat knife bezig. Zit op 128 kills van de 200. Daarna de challenges nog. Dan hoop ik 34 te zijn en dan ga ik het assault shield halen. Lijkt me inderdaad ook zwaar klote, maar ga dit wel in hardcore doen. Zijn ze in 1 klap dood.

    Ballistic knife en crossbow zijn ook goud nu.

    Hoelang heb je gedaan over Combat knife? De challenges?
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn... Die hit registratie op de SWAT is echt verneukt zeg. 100% hits, geen hitmarker. Zelfs al sta ik achter iemand op 1 cm afstand "registreerd" de game niks.

    Paar momenten later raak je ineens alles 8)
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Af en toe is Black Ops echt een schijt game. Was gister bezig met mijn Combat Knife. Had alles gehaald maar moest nog 1 Blooedthirsty. Nou goed, krijgen we Hijacked. Lekker handig, via onderlangs en iedereen van achter knife. Lukte ook perfect. ging gelijk 5-0 ( erbij gezegd dat ik ALLEEN combat knife heb ingesteld, geen nades specials of wapens ) krijg ik de bloodthirsty niet? De medal wel maar niet voor mijn comat knife.

    Nou goed, ik laat me dood knalle, eind van het potje nogmaals gedaan. weer bloodthirsty maar weer geen challenge die klaar is :confused:?? Terwijl er goed stond 4 van de 5 gehaald voor ik het potje in ging.

    Na lang spelen uiteindelijk toch gekregen... maar i.p.v 1 bloodthirsty heb ik er 4 moeten doen voor ik de laatste kreeg... slaat nergens op.
     
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Zijn er hier mensen die graag een potje domination spelen en snappen hoe het moet?
    Ik word een beetje gek van al die noobs die alleen maar achterin blijven Campen en niks cappen.
    Voeg me toe als je zin hebt in een leuk potje domination. iNdie90
     
  19. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap die hype rondom COD nooit zo goed.. Zoveel bugs & zo eentonig als de pest.
    Het is lekker knallen, maar een sprankje variatie? Hó maar.
    Het wordt ook heel erg uitgemolken.. Black Ops 2? Kom aan zeg.. kon het niet wat creatiever?
    Nee COD is & blijft pure bagger dat alleen leuk is om een kwartiertje effe erop los te knallen.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben er eerlijk gezegd ook klaar mee. Heb het spel wel gekocht toen, maar heb toch spijt dat ik het gekocht heb. Ik speel heel soms nog weleens die zombiemode, maar daar houd het ook bij op. Ik vond COD jaren geleden nog leuk, maar nu ik ook ouder (bedoel er niks mee) word, merk ik toch dat ik er klaar mee ben.

    Die tranzit zombie mode kan ook heel makkelijk zijn. Er zit een glitch bij die power gedeelte voorbij die deur, en daar kan je zolang blijven zitten zonder dood te gaan:emo: Zombie blijft nog wel leuk om met wat maten te spelen, maar voor de rest speel ik het niet meer.
     

Deel Deze Pagina