[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb -3,75 en -4,25. Maar je schijnt tegenwoordig brillen, lenzen en laserbehandelingen te hebben.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Daar maar is over informeren dan :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zero Dark Thirty

Nee hij viel toch wel tegen. Grootste minpunt was dat er totaal geen connectie was met de characters. Had helemaal geen gevoel bij ze. Ook niet bij Maya. Het was voor mij gewoon een persoon op een scherm die haar zin wilt krijgen. Maar waarom is ze zo etc. Niks word duidelijk. Uur en 3 kwartier zijn ze bezig om erachter te komen waar Bin Laden zit. Dus veel ondervragingen en sprongen in de tijd. Maar het echte moment van "he hij zit daar" of "dat is de koerier" gebeuren wel maar zoals het grootste minpunt heb je daar weer totaal geen gevoel bij. Heel vreemd. Hele raid van de compound was imo ook vreemd. Navy Seals worden neergezet als quartersbacks met een wapen. En dan duurt de hele raid ook bijna 30 min. Waar een helikopter neerstort in een tuin, deuren worden opgeblazen maar nee Osama en de rest van ze vriendjes slapen rustig door. Stealth helikopter of niet daar word je heus wel wakker van. Maar ja zoals ik al zei. Grootste minpunt is de diepgang van de film. Het is gewoon oppervlakkig bijna. Maar gelukkig was de film niet te patriottistisch of politiek spelletje dus dat was wel positief en de film is ook niet saai ofzo. Dat redt het net van een onvoldoende.

Het het liever ook zo gezien. Zoals iemand anders zei.

6/10

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waltz dus weer beste bijrol :)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sand Sharks gekeken gister.
    Tegen beter weten in.

Mijn allesomvattende review ; kut.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoe haal je het ook in je hoofd om naar een film met zo'n titel te gaan? :9

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Trailer even bekeken, ga geen poging doen om de film te kijken. :+
    Nog even wachten tot Django in de bios is. Vanaaf niet echt zin om te gaan met weinig boeiends tot crap op het programma.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heeft er al iemand ooit een uitgebreide analyse gedaan over of een Pathe Unlimited Gold kaart het geld waard is, ten opzichte van een gewone Pathe Unlimited kaart. Dus hoeveel 3D, IMAX en IMAX 3D films er gemiddeld per maand uit komen? Want als je 1 keer naar een IMAX 3D film gaat heb je dat verschil er al bijna uit.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je kan wel een algoritme gaan bedenken of het 't geld waar is, maar de bottom-line is: Ga je graag naar de bios, heb je er veel tijd voor, ben je bereid om vaak te gaan? Dan is het zeker iets voor jou. En je laatste zin zegt al genoeg. :)

Nadeel is wel dat je af en toe bij films belandt en vervolgens denkt: "Waarom zit ik in godsnaam Yogibear te kijken?"

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seven Psychopaths

Vind dit soort films altijd welk leuk die apart zijn en totaal iets anders doen.
    Het is leuk bedacht. En het eerste uur was wel oke. Maar na het eerste uur wanneer ze zeg maar op pad gaan. Kakt die wat in. Dat was ook wel de bedoeling maar de humor was een beetje weg en draafde ze iets te ver door in het plot van de film. Begon zelfs een beetje saai te worden. En komt zeker niet in de buurt van het geniale In Bruges.

6.3/10

Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Vanavond even Death Race 3 kijken, maar van de trailer op YT knap ik al af eigenlijk.

Het concept is natuurlijk prima: racen met v8'en, explosies en mooie babes. Vond Death Race 1 nog steeds het beste, maar dat zal door Jason Statham gekomen zijn.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thor gister gekeken. Visueel mooi gemaakt, met name Asgard. Actiescenes waren ook vet. Sommige dingen waren wel wat onderbelicht. Zoals bijvoorbeeld de relatie van Thor met Jane. Kwam meer over als een soort van vakantieliefde, waardoor Thors obsessie met haar bij terugkeer in Asgard niet geloofwaardig overkwam. Zijn omslag van arrogante, hoogmoedige dude naar wijze koning kwam ook niet helemaal goed over. Maar wel een vermakelijke film dus.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Voor het eerst dat Quentin een original piece van Ennio Morricone gebruikt. :D
    En hij is inderdaad prachtig.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond 1 wel tof. 2 vond ik al mwoah, beetje van 'dit ken ik nou wel' en 3 sla ik denk maar over. Kan best een toffe film zijn, maar ben bang dat het wel erg in de herhaling gaat vallen. Ben benieuwd wat je er van vind en of ie alsnog wel te pruimen is of niet.

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Net stukje in DWDD, klonk wel leuk, vooral als je de films hebt gezien

Dat stukje tekst was van nu.nl

http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2012/08/30/vpro-neemt-je-mee-met-een-nieuw-seizoen/

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vorige week naar The Impossible geweest. Ik vond hem verschikkelijk, maar kan mij wel voorstellen dat mensen die graag een dramafilm kijken hem top vinden. Drama films zijn niet mijn ding dus het zou ook oneerlijk zijn als ik deze film ga beoordelen met een punt.

Ook nog Ganster Squad gezien. Heerlijke gangsterfilm:thumbs: Verwacht geen diepgaand verhaal. Dit is gewoon 'gaan met die banaan'. Ik houd daar wel van. Een 8. :thumbs:

Muziek van Django Unchained......_O_

Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Al een heel lange tijd op m'n watchlist en eindelijk gekeken: Minority Report. Speelt zich af in 2054, waar een speciale politie-eenheid via een bizarre en revolutionaire wijze moorden kan voorkomen voordat ze überhaupt gebeuren. John Anderton (Tom Cruise) is Chief officer van deze eenheid, totdat hij zich zelf een toekomstige moord ziet plegen..

Films met een dergelijk tijd-element hebben vaak de neiging om paradoxaal te worden. Bij Minority Report wordt de kans hierop nog eens versterkt door het ingewikkelde plot. Echter blijft het goed binnen de lijnen. Sommige dingen zijn wel wat onrealistisch, maar dat waren meer de traditionele actiefilm-dingen dan iets dat afdoet een het inventieve concept van de film. Het concept wordt, zeker voor een actiefilm, op een manier uitgediept waarop het precies genoeg intrigeert en uitlegt. De setting is ook prachtig: een vrij ontwikkelde futuristische setting maar toch eentje die je ergens wel zou kunnen geloven. De Precogs geven de film daarnaast ook een extra duistere tint. De actrice die Agatha speelde zette de rol van begaafde, gemarteld door vreselijke visioenen, erg overtuigend neer. Samen met goeie acteerprestaties van met name Cruise, maakt dit verre van een dertien-in-één-dozijn actiefilm en eentje waar ik erg van genoten heb.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Cloud Atlas gezien en vond hem erg vet. Er zitten dus vijf verhaallijnen in en vind het erg knap hoe ze het spannend hebben weten te houden. De verhalen wisselen elkaar goed af. Beelden en geluid was ook erg tof gedaan en geen moment verveelt. Voor het eerst dat ik naar het zien van een verfilming benieuwd ben naar het boek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina