Of gewoon F10 gebruiken? Hij zet ze zelf dan gewoon in de screenshot map. (mijn documenten/ETS2/screenshot)
Ikzelf gebruik fraps. Print Screen werkt bij mij iig niet. Dan maakt hij alleen een foto van mijn bureaublad, niet van het spel
Haha, nee dat komt echt van de game. Maar dit is de meest makkelijke manier om wat toffe screens te krijgen.
Iets te hard de bocht door waardoor ik macht over stuur verlies. Klap ik tegen een boom aan. 81% schade, Motor start niet meer. Wegenwacht bellen en kijken wat de schade is qua geld
46.340,- euro. Vind het nog meevallen had meer verwacht. Meeste schade aan chassis en cabine. Nee deze trailer krijg ik bij het vervoeren van vuurwerk. Heb nog geen mods erin zitten. Wel geprobeerd maar lukt maar niet.
Paar maand terug deze game ook even gespeeld, maar al gauw weer gekapt omdat ik geduld te kort had . Binnenkort maar weer eens overnieuw beginnen, heb nog een stuur en pedalen staan, hopelijk werken die met deze game . Met Euro Truck Simulator 1 was het iig ruk .
Ik had wel wat problemen met het instellen heb uiteindelijk FF uit moeten zetten en toen reed het al een stuk beter.
Plaatjes tijd! Net een leuk ritje gehad van Rotterdam naar Berlijn. Total had daar wat druktanks nodig 's nachts vanuit Rotterdam vertrokken Op richting het noorden van Nederland Moest wel dringend even tanken, dus dat direct maar even gedaan En weer verder! Deutschland! Het zonnetje komt al voorzichtig op in Duitsland, moet echter nu wel gaan rusten Eindelijk een rustplaats gevonden Met een prachtig blauwe lucht weer terug de weg op! Gewoon een mooi plaatje. Ka-ching! Roy is weer €29.000 (en een nat pak) rijker en Total is blij met de druktanks. Snel op zoek naar een nieuwe order.
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=203&t=14993&start=480 Heerlijk topic als je je verveelt .