Bijna elke avond wel. Noem maar een tijd Alleen niet op vrijdagavond voor half 9 / (zaterdagavond misschien) / zondagavond
a3aan77 1 - 0 Exionche "10 Aguero Jammer dat het dan zo snel 1-0 wordt door gelukkige goal. Daarna ging de wedstrijd wel ongeveer gelijk op. Ik weinig uitgespeelde kansen gehad, a3aan nog wel paar keer gehad dat ie op 2-0 kon komen
Exionche (Dortmund)- a3aan77( Man City) 0-1 10 min Aguero. Slechte partij van beide kanten, de meest gelukkige is door!
Complimenten aan Alpine2009. Ik was totaal niets waard. 4-0 Real Madrid - Juventus. 3e min Ozil 53e min Di Maria 79e min Ronaldo 90e min Ronaldo penalty Alpine2009 had ook nog een penalty gemist. Het had gerust 6-0 kunnen zijn.
Vond dat zon lelijke penalty. Je probeerde het schot te blokken maar haalde per ongeluk Benzema ook neer. Zag wel bij jou dat de normale paasjes niet lukte had er zelf ook een beetje last van maar dan met de steekpass.
Was inderdaad echt een kut partij, geen een fatsoenlijke aanval gehad. Elke keer bal kwijt na 4 keer tikken (zowel ik als jij) nouja jammer
Afcamarvin 0-2 Reuj Ongelofelijk hoe ik niet heb kunnen winnen, 1e helft ben je geloof ik 1x over mijn helft geweest, en 2e helft tot die 1e schijtgoal ook zoiets. Nja zal wel. GG en succes verder.
Afcamarvin - Reuj Chelsea - Man. City 0 - 2 73' Ivanovic (Own goal) 79' Tevez Wat een wedstrijd zeg haha, 80 minuten alleen maar kunnen verdedigen omdat afcamarvin het spel zwaar domineerde. 73e minuut Ivanovic met een ongelukkige eigen goal en 79' speel ik mijn eerste goede aanval uit en scoor met Tevez. Zuur om zo te verliezen kan ik me voorstellen, je verdiende de winst sowieso.
Naar de volgende ronde: Miem, DeKootje, Siemenn, Alpine, a3aan77 en Reuj. De wedstrijden van: Divimus - Bram14PSV Luukiee09 - Zeepsop Moeten nog gespeeld worden Zeepsop, wanneer kan jij?