Lekker spel om een beetje te relaxen, rustig van A naar B regelen en wat dingen managen.. Wellicht ook maar eens proberen. Is het ook nog fun met gewoon een toetsenbord? Ik deed vroegah ook wel eens Midtown Madness als "chill" game, rond rijden en mij aan de regels houden. ALhoewel ik toen ik mijn rijbewijs had gekregen geen behoefte meer had aan MM
Nou gisteren m'n eerste chauffeur in dienst genomen. Effe een nieuwe truck gekocht, kon m'n oude met 17% schade mooi naar de ingehuurde chauffeur.
Klopt. Je krijgt dan vanzelf een melding in je navigatie. Iets in de trend van "Pietje heeft €2400 betaald voor benzine en onderhoudskosten".
Toch jammer dat er geen schademodel aanwezig is. Knalde met 80km/h op een andere vrachtwagen doordat ik de bocht te ruim nam. Schade: 80% in 1 keer en toch geen schade te zien van buiten...
heeft denk ik ook te maken met licenties Als ze een schademodel wilden toevoegen had het spel ook flink wat meer gekost denk ik.
Best geinig spelletje, ik speel nu de demo. Kan ik de full-versie ook ergens gratis downloaden? Gaat mijn 'driver' dan ook mee naar de full-versie?