Oooh ik heb zoveel fun gehad met Dead Space 1 en 2. Vooral 2! Ik vond Dead Space 2 zo eng tijdens de eerste playthrough. In het donker, met hard surround geluid. Brrr. En na het uitspelen nog genoeg uitdaging!
Dead Space 2? Eng? Echt? Dead Space 1 was eng, 2 was meh. Goede game, maar meer actie dan horror. Niet wat ik van DS wil...
Ik vond 2 wel een stukkie enger. Misschien omdat ik het geluid ongezond hard had staan. Ik vond juist 1 niet zo eng...Dacht ik.
Ik vond ze allebei behoorlijk eng, geweldig ook dat je in deel 2 nog even op het oude schip komt. Vond de verbeterde besturing in 2 relax, wellicht dat dat iets van het beklemmende afhaalde. De Javelin gun maxed out was trouwens mijn favogun, ik hoop dat die in 3 deel weer samen te stellen is.. Volgende week de demo?! \o/
Deel 1 was echt eng met de hele sfeer en alles er omheen. Deel 2 had alleen van die cliche schrikmomentjes, dus die zag ik vaak al aankomen. Het enige wat ik echt creepy vond in DS2 was dat vrouwtje met de gloeiende ogen.
Dat vrouwtje met die mooie ogen was/is de vrouw van Isaac ;-) Ik ben in ieder geval enthousiast voor zowel de single als co-up, per mij part doen ze er later ook nog een horde mode in.
Hier ook...demooooooooooo time! Vandaag de eindbaas gemolt in Dead Space 2voor het eerst. Dus nog effe mooi voordat de demo van deeltje 3 er was. Hopelijk kan de demo co-op gespeeld worden, want ik ben niet klaar om weer alleen deze game te gaan doen
Net de demo uitgespeeld in co-op met een vriend, echt heel cool. Paar schrikmomenten gehad en dat is erg lachen in co-op want ik hoorde hem over de mic zich ook kapot schrikken. Weapon crafting is erg cool, heel erg veel mogelijkheden en de game ziet er prima uit. Paar nieuwe Necro's gezien in de demo ook. 8 februari here i come.
Mijn opname Laat maar zitten deze game Het begin vond ik nog redelijk 'Dead Space' maar zodra ze aan komen met die idiote humans met guns etc. Rot toch op... @BigKabuto: Weet je toevallig of co-op in splitscreen kan? Gisteren vergeten naar te kijken.
Dat stuk met de humans vond ik ook maar apart inderdaad, maar als ik zo dat filmpje kijk op het eind van de demo zitten er genoeg echte Dead Space momenten in. Ik zie het nog wel positief...komt goed verwacht ik. Ik ga straks de demo nog een keer doen met een maatje, ik zal dan even voor je checken
De demo staat ook op internet al gewoon op disc branden en je kan spelen ook op orginele consoles gewoon.