[XOne] twijfels wat te doen?

Discussie in 'Games' gestart door robtje, 13 jan 2013.

1. robtje

robtje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    ik ben totaal nieuw in de xbox wereld!

vraag 1:
    ik was eerst het denken aan een playstation 3 maar hoe meer ik kijk naar youtube filmpjes enz voor de graphics zijn die van de xbox 360 toch beter!
    wat is jullie ervaring hier mee?

vraag 2:
    hoeveel spelers heeft black ops 2 in de multiplayer ongeveer?
    en ook bij andere spelers denk bevoorbeeld aan clans mensen waar je mee een spelletje speelt zijn die er genoeg?
    speel momenteel op computer maar hier zijn maar een paar nederlandse clans! stuk of 15

vraag 3:
    hoelang duurt het nog tot de xbox 720 uit komt?

ik hoor het graag!

Groetjes,

2. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    1: graphics zijn bij multiplatform games gelijk.

2: max 16 als ik het goed heb. Hier op xbw zitten een paar clans

3: we hopen dit jaar.

Voortaan even de zoekfunctie gebruiken

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Multiplatform games zijn, áls er al een verschil is, vaak net wat beter/mooier op de 360. De exclusives van de PS3 zijn wel mooier dan die van de 360.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Als je dan toch dit jaar een console wil kopen zou ik toch op de volgende generatie wachten. Zit je meteen goed voor de komende 5 jaar minimaal.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    multiplatform games zijn op de 360 doorgaans mooier. Echter het verschil is met de jaren wel minder geworden. Wat voor jou wellicht ook nog meetelt: online games kost je op de ps3 niks, op de 360 ben je al snel 35 per jaar kwijt (als je het via internet aanschaft). Echter het online gedeelte zelf werkt weer beter op de 360 met parties, crossgamechat, joinen etc

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176