[XOne] twijfels wat te doen?

Discussie in 'Games' gestart door robtje, 13 jan 2013.

1. robtje

robtje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    ik ben totaal nieuw in de xbox wereld!

vraag 1:
    ik was eerst het denken aan een playstation 3 maar hoe meer ik kijk naar youtube filmpjes enz voor de graphics zijn die van de xbox 360 toch beter!
    wat is jullie ervaring hier mee?

vraag 2:
    hoeveel spelers heeft black ops 2 in de multiplayer ongeveer?
    en ook bij andere spelers denk bevoorbeeld aan clans mensen waar je mee een spelletje speelt zijn die er genoeg?
    speel momenteel op computer maar hier zijn maar een paar nederlandse clans! stuk of 15

vraag 3:
    hoelang duurt het nog tot de xbox 720 uit komt?

ik hoor het graag!

Groetjes,

2. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    1: graphics zijn bij multiplatform games gelijk.

2: max 16 als ik het goed heb. Hier op xbw zitten een paar clans

3: we hopen dit jaar.

Voortaan even de zoekfunctie gebruiken

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Multiplatform games zijn, áls er al een verschil is, vaak net wat beter/mooier op de 360. De exclusives van de PS3 zijn wel mooier dan die van de 360.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Als je dan toch dit jaar een console wil kopen zou ik toch op de volgende generatie wachten. Zit je meteen goed voor de komende 5 jaar minimaal.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    multiplatform games zijn op de 360 doorgaans mooier. Echter het verschil is met de jaren wel minder geworden. Wat voor jou wellicht ook nog meetelt: online games kost je op de ps3 niks, op de 360 ben je al snel 35 per jaar kwijt (als je het via internet aanschaft). Echter het online gedeelte zelf werkt weer beter op de 360 met parties, crossgamechat, joinen etc

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    360 eerder cod maps toch ook

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zou kunnen, ik heb niks meer met CoD :)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja een maand of anderhalf eerder dan op de PS3, dus als dat de game is die je het meest speelt dan is xbox de betere keuze.

Alleen mijn advies is om gewoon te wachten op de nieuwe generatie consoles.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben altijd een Xbox fanboy geweest. Sowieso voor de controller. Speelt gewoonweg vele malen beter.

Nieuwe Xbox komt ( hoop ik ) dit jaar uit. Zal wel ergens tegen kerst zijn ongeveer.

Advies: Ik zou wachten tot de nieuwe generatie uitkomt. Bespaart je geld. Mocht je toch al willen gamen zou ik hier een topic openen en op marktplaats om voor time being een 2de handse Xbox of PS3 te kopen.

10. Plantenpot

Plantenpot Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    1. Graphics zijn gelijk.
    2. Rond middaguren (Nederlandse tijd) zijn er rond de 400,000 mensen online. Tijdens de avond en begin nacht ongeveer 700,000.
    3. Geen bevestigde informatie bekend.

Voordelen Xbox360:
    - Controller design.
    - Xbox LIVE Systeem.
    - Xbox360 Only games (Halo, Fable, Gears of War, Dead Space & Forza)

Nadelen:
    - Kost ongv. €35 per jaar voor Xbox LIVE Gold membership. (Gold membership is vereist voor het spelen van online-multiplayer and het joinen in 'party's')

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hierbij dan wel vermelden dat Xbox ( Microsoft ) vele malen betere servers heeft als PS3. Beter onderhouden en stabieler. Ik heb het er iig voor over.

12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dit inderdaad.:)

Ik zou persoonlijk geen 360 meer halen, maar wachten tot de nieuwe uitkomt. Gaan steeds meer geruchten dat die dit jaar moet uitkomen. En ik geloof daar ook wel in om eerlijk te zijn.

13. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al eerder is gezegd raad ik je aan om nu een tweedehands console te kopen. Als de nieuwe generatie Xbox al volgens jaar uitkomt (dit is nog niet bevestigd) gaat hij toch al snel rond de 500 euro kosten. Bovendien, als hij volgend jaar uitkomt, wordt het pas eind van het jaar.

Als je geen 500 euro over hebt voor een nieuwe console, zou ik voor rond de 100 euro een mooi tweedehandsje halen (of 200 voor een nieuwe), en het daarmeehet nog 2 jaar uithouden.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    500? zal denk ik wel rond 350 / 400. Nog geen enkele nieuwe console was 500 euro volgensmij.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PS3. €599

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wel? Dan heb ik pas laat gekeken. Toen ik keek waren ze al rond de 360 euro.

17. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok ook maar een beetje. Maar, ik heb zo'n gevoel dat de nieuwe Xbox loeiduur gaat worden. En dan moet er nog games voor gaan kopen ook. Het duurt wel even voordat het tweedehands aanbod interessant wordt.

Deel Deze Pagina