[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom is dat de kantjes ervan af lopen? Juist een level cap verhogen is erg makkelijk om te doen, maar ze kiezen in mijn ogen voor andere manieren om de game leuk te houden. Dit lukt ze in mijn ogen erg goed!

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze zolang ermee wachten... Ik vind het gewoon erg jammer maarja het is een kosten baten kwestie natuurlijk voor hun.

Ik vind het gewoon zonde. En ik wind me er zo over op juist omdat ik de game zo goed vind, anders zou het me geen bal kunnen schelen ;)

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar wat voegt de increase van de cap toe? Als ze het later doen is het wel klote aangezien je dan de eerdere DLC's had kunnen gebruiken om de levelen. Stel dat ze in Bordelands 2 gewoon geen cap increase doen dan maakt dat mij geen hol uit.

Begreep van Gakkie dat ze op andere manier gaat levelen. We zullen zien. Ik heb wel weer zin in Borderlands.

@Gakkie heb je de guns al? En wanneer heb je tijd om te Co-open? Cheers!

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als de levelcap pas in de laatste dlc wordt verhoogd, heb je op een gegeven moment niets meer aan je level 50 wapens.

Op dit moment kun je ook makkelijker Verminouvorus (ofzo) makkelijker laten spawnen. Ingame- 'Event'. Het is me gelukt in 2-player-splitscreen, door te schuilen in het farmerhouse in Tundra express.

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kunnen je favoriete wapens dan meelevelen. Farmen neemt zoveel tijd in beslag :p

Heb vandaag overigens twee Norfleets weten te bemachtigen. Door Vermi te killen ja. Mijn wapens scoren wat damage betreft nooit zo hoog, maar ik ga niet klagen :cool: Nu nog op zoek naar de Cobra.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Tijd om te dupen Jel0 :)

Review IGN

\/\/\/\/\/\/

THE VERDICT

Make no mistake, Big Game Hunt is still Borderlands 2. Combat is still satisfying, as is finding that next gear upgrade. Anyone who found the core gameplay enjoyable before will most likely find it enjoyable here, and a new raid boss offers completionists yet another feather to put in their cap. But in terms of story, dialogue, and encounter design, this add-on pales in comparison to the rest of Borderlands 2. It's like the worst episode of a show you love -- it isn't quite bad, but knowing how good it can be makes it hard to get excited over.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, klinkt wat magertjes. Maar goed, season pass, dus spelen maar :)

Heb van ThaPielus een paar leuke pistols gekregen, eens kijken hoe die zich houden.

@RVDV; moeten we ergens maar eens weer gaan coopen :D

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Kutzooi. Ik was gisteren lekker bezig, kun je niet verder omdat een NPC te sterk is.

Zie spoiler, over het verhaal:
    Ik moet Roland redden, dus nog vrij aan het begin, en heb dat lelijke ding waar die in vast zit al bereikt. Hij is nu echter naar een andere plek gebracht, maar ik zal een sterker iemand nodig hebben om hem te kunnen verslaan.

Liefst ga ik daarna nog even verder co-op doen in het verhaal. Dus zoek iemand die het verhaal al af heeft.

Dan nog iets, wat misschien effect heeft op bovenstaande:

Ik heb die Comp. pack gedownload, maar in-game geeft die nog steeds aan dat ik hem nog moet downloaden of dat die gedownload kan worden. Hij zegt ook dat ik anders niet online kan, en dat vind ik kut omdat die pack gewoon, zonder corrupt tekentje, op mijn HDD staat. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen???

En hopelijk kan ik ergens vanavond met iemand afspreken in co-op. Ik wil pas aan side missies beginnen als ik het verhaal af heb. *)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Doe comp pack gewoon nogmaals binnen de game downloaden, die wordt soms ook geupdate, als er een nieuwe DLC is bijvoorbeeld, en dan moet je hem gewoon opnieuw downloaden. Zo gebeurd.

Vanavond ga ik geen BL2 spelen (wil ff verder met Dishonored), maar wil je morgen ofzo wel langs dat stuk helpen als je nog niemand hebt gevonden!

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gakkie zullen we morgen de DLC gaan doen. Ik heb dan ook wel even tijd :) vanaf een uur of half 8.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat zou wel vet zijn ja.

Kun je ook online een co op partner zoeken die je kan helpen bij een quest of het verhaal?

En ik zou inderdaad graag iemand zoeken hiervoor, en misschien om wat door te spelen.

Dus als iemand nog wil vanavond of vannacht?

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Niet hun beste trailer.
    [yt]2mSRW_Yscb8[/yt]

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe DLC is echt nice imo. Toffe missions en omgevingen, ben wel bang dat ie net zo kort is als DLC's 1 en 2.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Net zo kort? Ik dacht dat die Arena achtige DLC, zoals met deel I, best lang was?

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu het over de Torgue DLC? Daar was ik in zo'n 7 uur wel klaar mee, vind ik vrij kort.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Sommige singleplayer van games zijn niet eens zo lang!

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die 7 uur reken ik alles mee, dus ook achievements, beetje farmen wat ik gedaan heb etc. Als je alleen de story en side missions speelt kom je waarschijnlijk op 3 uur uit.

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    918
    Heb gister de main quest lijn direct gedaan met een maat. Korste tot nu toe helaas. circa 2,5 - 3 uur. Let wel, dit is alleen voor de main quest! Daarnaast nog waarschijnlijk een gelijk aantal uur aan side quests geactiveerd. Dus verwacht gameplay van circa 6 uur.

De omgevingen vind ik tot nu toe het tofste van alle DLC's. De enemies zijn tof en er hangt een goede sfeer. Jammer dat hij een beetje kort is!

Oh en één tip....als je niet zo verslaafd ben aan the Bee als ik.....doe hem niet in...de DLC houdt duidelijk geen rekening met the Bee. Zonder Bee zal de gameplay aanzienlijk langer zijn omdat je niet zo snel door de hordes vijanden heen schiet!

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Moet lukken lijkt me. ThaPielus wil ook graag mee doen. Dus als je dit leest ... :)

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    uuuh wie? Ken ik die? :) en het wordt misschien iets later. Zullen we half 9 doen?

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina