Ik heb hem ook tijdens de christmas discount op Steam gekocht. Staat op mijn lijstje om binnenkort te worden gespeeld.
Bedankt. Trail maar eens proberen. Ilomilo leek me op het eerste gezicht wel zo'n type game, maar is het toch niet helemaal.
Probeer The Misadventures of P.B.Winterbottom eens. Die staat qua gameplay denk ik toch nog wel het dichtste bij een spel als Braid. Behoorlijk pittige game ook trouwens.
Fez nu eindelijk gekocht. Tijdens de release wel wat beelden gezien, maar mijn interesse werd aangewakkerd nadat ik Indie Game the movie gezien had. Die zat immers toch bij de laatste Humble Bundle. Tijdens de kerstsale was het spel 400 punten, maar toen had ik de aanbieding gemist. Maar 800 punten is die ook meer dan waard. Ik vind het altijd leuk als een spel een unieke ervaring biedt. Je speelt vaak 13 in een dozijn spellen (al die duizenden shooters die jaarlijks uitkomen), dan voelt het erg fris om een spel als Fez te spelen.
Trials HD toen met de kerst-aanbieding gekocht. Redelijk verslaafd aan. In het begin dacht ik dat je met puur trial-and-error wel alles kon halen, maar je hebt echt skills nodig. Je maakt ook echt veel progressie. Jumps/obstakels die je eerst onmogelijk achtte, lukken dan ineens wel. Echt tof. Ben nu bezig met de laatste Extreme-track, waar ik nu wel redelijk vastzit bij dat stukje met de twee ramps (waarvan de tweede bijna verticaal is, zo moeilijk om daar goed op te landen en nog een goeie jump op te maken naar het volgende checkpoint). Dit soort behendigheids-games zouden ze ook wel vaker in retail uitbrengen. Laatste die ik heb gespeeld was Mirror's Edge.
Retro city rampage uitgespeeld. Erg toffe game. Opbouw qua moeilijkheid ging redelijk op, al werden de missies tegen het einde aan ouderwets lastig. Veel doodgaan, totdat je erachter komt wat de juiste aanpak is om de missie te halen. Veel verwijzingen naar oude games, series en films, zowel in missies als in de spelwereld.
Hij is echt fantastisch. Speel hem de hele avond al en hij is echt geweldig. Hele leuke humor, originele en soms best lastige puzzels. Echt een toffe combinatie van platforming en puzzle-solving.
Ik zit nu echter vreselijk vast en ik ben bang dat ik er echt niet uit ga komen, gvd zeg . Aaaah wat is dit shit zeg, ik geniet echt van de game, maar ik zit ergens vast en kom er gewoon echt niet uit. Even snel een forum checken of guide is er ook nog niet bij natuurlijk..damn.
En de mensen maar zeuren dat de games zo kort zijn tegenwoordig. Verschil is dat er vroeger niet zo gemakkelijk guides voor handen waren en er plezier was om uit te zoeken hoe je verder zou kunnen en dat je voldoening had als je weer verder kon. Tegenwoordig is dit een last en moet men zsm door het spel knallen.