Heb je mijn filmpje bekeken?
Ik loop daar toch echt redelijk groot gedeelte rond met de good ol' Plasma cutter. Daarna 2 andere crappy wapens gecraft, maar je begint gewoon met je normale gear.
Maar, nee. Ik kreeg niet de indruk dat dit het begin van de game was. Maar de demo komt vandaag voor iedereen uit. Kun je het zelf even checken.
Volgens mij verkochten ze zelfs al wapens in Dead Space 2. En tig andere games waar ze je dingen verkopen die je normaal pas later unlocked, en dat dus al jaren lang. Het heeft altijd al de gameplay beinvloed in die zin dat je unlocks 'te vroeg' krijgt. Maar dat wat ze nu doen is dus niet anders dan wat er al tijden gebeurt, en beïnvloed de game verder niet. Ja, op een negatieve manier omdat je te vroeg aan de wapens komt. De kopers verpesten het dus alleen maar voor zichzelf.
BF3 en ACIII niet gespeeld, dus ik kan het niet vergelijken daarmee.
Maar je koopt geen dingen die anders niet in de game zitten. Je unlocked het vroeger, je bespaart jezelf de moeite van het moeten verzamelen van de grondstoffen om het zelf te craften. Het is niet een uniek item waar je anders niet aan kunt komen.
Dat is het hele punt van deze EA DLC wat ze al jaren doen. Cheat codes verkopen. Je kan ervan vinden wat je wilt, maar het beïnvloed de game niet.
Klik om te vergroten...