[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop voor MS dat dit niet waar is :+

    Ah heerlijk dit, heb dit echt gemist: geruchten, talloze nutteloze specs, domme faboys etc en allemaal in afwachting op de nieuwe ronde van consoles \o/
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop het ook niet, want ik prefereer Xbox gewoon echt. En persoonlijk zie ik Sony niet ineens al hun fouten rechtzetten, en dan bedoel ik een party chat, het verplichte installen van games etc. En het is dan natuurlijk afwachten hoeveel verschil er echt gaat zijn, lijkt mij heel sterk dat Microsoft echt erop achteruit zal gaan.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep ik ook eindelijk komt er weer eens wat spanning in console land na al die jaren, mooi 'nieuws' jaar word dit voor ons console gamers.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik denk dat het verschil in features echt groot gaat zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel gadgets etc te verzinnen. Van projectie, tot intergratie met je telefoon, 3D geluid, VR bril, 4K, Motionspul en ga zo maar door
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat denk ik ook. MS zal ongetwijfeld allerlei shit willen gaan proberen met Kinect 2 en Sony misschien met een tweede Move of juist dat zij met VR gaan beginnen? Uiteindelijk wil ik gewoon toffe games spelen :D
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kinect mag van mij verbranden! :D Ik wil gewoon weer een keiharde game console zoals toen met de originele Xbox (1) zonder al dat gezeik zoals met de Xbox 360 launch consoles. :p

    En al die geruchten zijn gewoon grappig en vraag me soms af uit welke duim ze het zuigen. 8) Sommige geruchten zullen best kloppen, maar er zal meer en meer van de waarheid naar boven komen de komende maanden... Hopelijk! :)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik mis eigenlijk nog allemaal mock ups van de nieuwe Xbox :9
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heerlijk, al die speculaties over de nieuwe consoles. Wat mij betreft komt Microsoft met een keiharde console qua specs, design en games. Ik ben echt reuze benieuwd naar wat Microsoft ons zal brengen aan launch games. Ik hoop niet op al te veel Kinect based games, maar dat ze de 'echte' gamers ook zullen verwennen.

    Halo 5, Forza Motorsport 5, Project Gotham Racing 5, Crackdown 3, Alan Wake 2, Kameo 2, Lost Odyssey 2, Viva Pinãta 3, Mass Effect 4 (Timed Exclusive) en Ryse lijkt me een leuke lijst exclusive games. En dan nog de aankondiging van een vijftal nieuwe IP's.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Was dit al neergezet? Zo ja...my bad

    http://www.nowgamer.com/news/1769813/nextgen_xbox_720_will_be_more_powerful_than_ps4_report.html

    Is eigenlijk hun samenvatting op dat hele gebeuren volgens mij.

    @daz

    Veel kunnen echt wel kloppen daarvan. Ruffian van Crackdown was sowieso bezig met een titel, Remedy van Alan Wake ook maar Lost Oddysey 2? Zou bruut zijn maar denk het niet. Maar dat is wel wat MS straks echt nodig heeft, meer exclusives. Meer dan alleen Halo, Forza en Fable. Is Remedy wel exclusive van MS? Volgens mij kunnen ze doen wat ze willen toch?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Remedy maakt voornamelijk de pc games en Xbox, en vroeger ook Max Payne voor de Playstation. Maar het is geen aangekochte studio door MS dus ze kunnen in de toekomst alsnog nieuwe titels voor Sony uitbrengen. Alan Wake was een titel in samenwerking met Microsoft Game Studios, maar ze kunnen idd doen wat ze willen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Doe ook maar nieuwe IP's in plaats van al die sequels. 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    inderdaad. Wees creatief ipv die veilige routes van sequels :mad: Ik wil juist nieuwe games
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik wil Shenmue 3, dus hou jullie mond dicht! :mad:
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja me too, en een nieuwe RSC! Damn you MS! :mad:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En Mirror's Edge 2, Bully 2 en Kingdom Hearts 3. Enige sequels die mogen komen, rest opnieuw!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen Red Dead Revolution? :D
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk er zijn best games waar eens sequel erg tof van is, maar inmiddels weet ik het wel met die vele sequels. Het is ook telkens hetzelfde. Game wordt succesvol, hup sequel met coop/mp erin, groter en meer opties.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Later, eerst Bully 2.

    Nee, maar ik hoop serieus dat Microsoft wat meer heeft. Afgelopen jaren was het best wel dramatisch. Gears Of War zijn ze nu al aan het uitmelken, Forza ook ondanks dat Horizon geweldig is en Fable heeft iedereen ook al gezien. Dat is het wel, Halo blijft gigantisch maar kan me al niet meer boeien. Sony doet dat toch echt een stuk beter die gewoon zelfs nu nog aan het einde van een generatie met nieuwe IP's komt. Sequels zijn okay, maar afgelopen tijd heb ik het echt helemaal gehad met al die simpele sequels en FPS-games, mag hopen dat we in ieder geval de eerste twee jaar ook behoorlijk veel nieuwe IP's krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina