[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Haha, ik heb zelf nog geen dikke schades gereden maar dat is inderdaad wel jammer. Of wat dacht je van vrachtwagens die niet vuil worden na zoveel km's rijden of de ramen die niet open kunnen waardoor je rijgeluiden beter kunt horen. :)

Zo blijft er wel iets over voor een volgend deel. :)

2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of we moeten zelf gaan modden hier ;)

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb al moeite sommige mods aan de praat te krijgen, laat staan dat ik er een schademodel in maak :x

Maar ik zou zelf best wel een trailer willen maken, maar ik kreeg die files niet open helaas.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal niet heel veel met licenties te maken hebben gezien ze er bijna geen hebben.
    Geloof dat alleen Renault en MAN als echte merken erin zitten, rest is allemaal mod.

Heeft denk ik meer te maken met dat het een simulatie spel is en die je stimuleert om correct te rijden.
    Weet bv van mezelf dat als er een schademodel erin zou zitten dat ik de vrachtwagen tegen de eerste de beste boom zou parkeren met 90km/h. Kijken of ik m in 2e kan rijgen:+
    En dat zullen ze willen voorkomen denk ik.

5. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daf en Scania hebben zo ook een officiele licentie voor.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zo eerst even eten en dan ff de weg op knallen met een nieuwe vracht en voor wat picca's _O_

/Dagboekmodus uit.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zo ook maar even beginnen met deze game, gebruik wel gewoon m'n 360 controller ipv stuur met pedalen.
    Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik met de game begin?

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je een stuur hebt, die gebruiken. Zodra je kan die volledige 500.000 lenen en een garage kopen, 2 extra vrachtwagens en 2 chauffeurs inhuren. Zo heb je meer omzet :)

Het maakt niks uit wat je voor je chauffeurs koopt qua trucks. Je zult ze nooit zien rijden dus veel pk's hebben ze niet nodig. Kijk als je een rit pakt vooral naar de prijs die je krijgt per kilometer des te sneller kun je uitbreiden. :)

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, want in de game heet Daf Dav, en Scania is ook net iets anders :p

10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Cool :).
    En wat voor vrachtwagens moet ik kopen?
    Even kijken of ik m'n stuur aan de praat krijg, is een Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel uit 2001 ofzo :+.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ikzelf ga voor de Volvo.
    Alle goedkope vrachtwagens zijn rond de ton en de Volvo heeft dan het meeste vermogen.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hoever ben jij nu eigenlijk qua niveau en geld? :)

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Fuu, al een keer door rood gereden en bijna te vroeg af gegaan :+.
    Speel nu op de derder moeilijkheidsgraad, dus wel met schakelen enzo.
    Stuur werkt ook prima gelukkig.

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    moeilijkheidsgraden?
    Ik dacht dat het alleen over het schakelen ging.

15. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja, dat :p.

Maar damn, dit spel is wel zo enorm verslavend 8).
    Trouwens, moet je je gewoon aan de snelheden houden die op de borden staan, en dan bedoel ik als er 100 of 120 staat?
    Een vrachtwagen mag toch maar 80?
    En hoe kun je zien wat de maximum snelheid is, behalve de borden?
    Klapte net ook bijna tegen een rij auto's aan die voor het stoplicht stonden te wachten terwijl ik net met 80 uit een tunnel kwam, keek niet goed op de GPS :lol:.

Kan binnenkort ook al theorie examen voor m'n rijbewijs doen, ook een goede oefening dus :).

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, je moet je aan de regels houden. Voor vrachtwagens is de max snelheid dus 80 ook al staat er op de borden 100.
    Je moet gewoon kijken waar je rijdt, overal buiten de bebouwde kom mag je 80 tenzij er snelheidsbeperkingen gelden. Vaak flitsen ze daar ook. Binnen de bebouwde kom soms 70 en anders 50.

Rood licht is volgens mij random als je daar doorheen gaat en een bon krijgt. Rechts inhalen over de vluchtstrook kan wel gewoon. :p

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    rood licht is niet random. vaak was of wordt ie net geel. Dan kan je er door heen raggen.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben een paar keer vol door rood gegaan maar kreeg geen bekeuring. Een andere keer ook vol erdoor en toen kreeg ik wel een bon. Dat bedoelde ik meer met random.
    Soms heb ik ook dat alleen het achterste gedeelte van de trailer door rood gaat en dan is het ook direct schrijven. =(

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb jij vast geen legale versie met de laatste patch...

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm ben iets van lvl 26, heb 18chaufeurs in dienst en heb 50.000 aan geld geloof ik.:+
    Vrachtwagen is tegnewoordig trouwens 90.

Deel Deze Pagina