Bipod is idd wel leuk. Maar je bent snel ook een sitting duck. En volgens mij op CQ is het alleen nuttig op Bazaar en Metro. Op andere maps loop je veel meer. Bipod en LMG samen met Rush en verdedigen is dan wel weer ideaal.
Ik moet nog kills maken met de underslung grenade launcher maar lukt me nauwelijks! En meestal als ik iemand raak, heeft die alleen wat damage. Hoe hebben jullie deze assingment gehaald?
Ik moet "Drop em like liquid" en het laatste level nog. Maar moet ook nog wat punten scoren voor wat wapens dus kan je ook wel helpen (aangezien ik ook nog 2 lvls moet)
In Grand Bazaar gewoon op de gebouwen schieten waar gasten onder staan Dan heb je zo kills ermee, vind ik nog steeds leuk om te doen de heleboel naar de klote te schieten met de grenade launcher. Vaak vinden andere dat niet maar ja ik vind ook zoveel dingen irritant aan andere spelers vooral het niet geven van ammo door support.
resetten ze wel eens je loadout? ik heb nu al 2 keer gehad (net ook) dat als ik via battlelog kijk alles weer gereset is. best wel irritant.
Heb ik in het begin wel eens gehad ja dat ik een potje begon en mijn loadouts blank waren. Maar het afgelopen half jaar ofzo niet meer meegemaakt hoor.
Op de PC gebeurd dat nog best vaak volgens mij. Heel vaak als je eerst Rush hebt gespeeld en daarna CQ of andersom veranderd het. Net heerlijk potje gehad op Caspian. Tegen Raafie volgens mij ook. Gebeurd niet zovaak dat het echt spannend is daar.
Ik besloot daarstraks om me even bezig te houden met de "10 pieces of enemy equipment destroyed with the EoD bot" assigment. Kom ik toevallig een spawn beacon en een T-ug tegen, spawned er iemand op mij en komt er nog een teamgenoot aangelopen. Ik loop snel de trap op van het al helemaal kapot geschoten gebouw, zet mijn EOD bot naast de beacon en *bam*, schiet een idioot dat ding kapot met zijn M320.
Haha ja het ging weer niet zo lekker vandaag, net nog wel even Metro gedaan toen ging het wel redelijk goed tot de boel weer vastliep. Metro vind ik juist zo tof, maar kan ik nooit normaal spelen zonder vastloper.