Idioten. Black Ops II die op een engine draait die al gebruikt word sinds de ontwikkeling van Modern Warfare I, zo niet eerder. Halo 4 heeft minstens 10x mooiere graphics en t.o.v. BLOPS II hoef je er ook nog niet eens extra TV apparatuur voor aan te schaffen, zoals een HDMI.
Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2] Inderdaad. Als ik COD speel, leef ik ongeveer 1 minuut per keer, en dan ben ik goed bezig. Bij Halo kan ik rustig een paar minuten in leven blijven..l
Is gewoon populair. MLG CoD zuigt balls. Iedereen gaat maar campen in een hoekje. Maar 10x zoveel mensen spelen het dus het heeft meer views dan Halo. Als Halo het zelfde was gebleven na de originele trilogie hadden we ook MLG Halo gehad.
In vergelijking met CoD is Halo 4 gewoon dood. Eigen schuld van 343... Ze moeten opschieten met die update 'die alles beter gaat maken', als het al niet te laat is...
Lees wel op veel sites positieve geluiden over Spartan Ops 6-10. Meer variatie in omgevingen, betere integratie met verhaal, dynamischer. Misschien dat ik toch 1-5 nog maar even ga spelen. Zijn deze nog online te spelen?
Waarom kunnen Black Ops en Halo 4 niet allebei gespeeld worden door MLG? De twee games lijken voor geen meter op elkaar.
Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2] Level designers zijn nu niet meer bezig met de campaign van Halo 4, dus zij kunnen nu veel meer tijd in Spartan Ops steken. Ik verwacht dat episode six erg vernieuwend gaat worden en zeker het spelen waard is. Enfin, we zullen het maandag zien
Ik benieuwd naar die nieuwe Spartan Ops. Opzich is Spartan Ops niet eens zo'n slecht concept, maar bij de vorige episodes verneukte 343 het gewoon door continue de dezelfde maps te gebruiken. Moet je nou eigenlijk vanaf maandag betalen voor Spartan Ops, of zit het bij de Seasonpass ofso?
Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2] Dit is nog season 1, dus die hebben LE kopers nog gratis. Maar, is het nog via MM online te spelen? (1-5)