Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Welke westerns heb je al gekeken?

Je moet sowieso "The Wild Bunch" kijken. Imho de film waar RDR veel inspiratie van heeft opgedaan, verschillende missies (trein missie) en deels de storyline. Ook maken ze de overgang van Amerika naar Mexico.

http://www.imdb.com/title/tt0065214/

Jeremiah Johnson is ook een aanrader, echt een goede film. Niet echt een western, het verhaal gaat over een man (mountain man) die in de bergen wilt leven. Komt ook in aanraking met Indianen etc.

http://www.imdb.com/title/tt0068762/

http://reddead.wikia.com/wiki/User_blog:JackFrost23/Red_Dead_Influences

Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  2. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Django unchained. Al heeft dat niet veel met red dead redemption te maken.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maar GTA V moet nog uitkomen, de combinatie van GTA IV, RDR, LA Noire en Max Payne. Hoop ik.

RDR moet ik ook eens verder spelen. Wordt er nog online gespeeld? Heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel tof.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Staat nog steeds in de top 20.

Tapatalk HD

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou RDR eigenlijk weer eens opnieuw moeten spelen, zeker aangezien ik hem toen op een SDTV en stereo set heb gespeeld, maar ook gewoon omdat ik het een geweldige game vind.
    Heerlijk door die grote landschappen dwalen, jagen, bloemetjes plukken :+ en de verschillende gebieden, ze hebben allemaal wat.
    Hoewel het verhaal niet altijd even spannend was, toch geweldige personages.
    60 uur in gestoken om hem volledig 100% uit te spelen.

Verwacht inderdaad dat GTA V wel een combinatie heeft van de andere Rockstar games.
    Wat me erg op valt is dat het combat systeem van RDR echt veel beter speelt dan in GTA IV.

Toch wel benieuwd naar die film.

Terzijde, nadat ik de bizons had gezien in RDR, moest ik denken aan de serie Into The West, erg mooie serie die ik daarna weer gekeken had.
    Speelt zich af van 1825 - 1890.

Zou voor een vervolg van Red Dead Redemption een mooie tijd zijn om in af te spelen, iets verder terug in de tijd dat wel

Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    True, de beelden van V zien er gigantisch awesome uit. Maar vraag me af of Rockstar dit ook allemaal gaat lukken in een gigantische stad. Twijfels dat het niet lukt is klein met Rockstar, maar het blijft afwachten.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    DLC is voor de zoveelste keer Deal of the weak. 50%, voor diegene die de DLC nog willen. :)

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Thanks. Toch maar eens UN gekocht, voor 400 punten :).

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vandaag opnieuw begonnen met dit spel en geniet gewoon weer. Een van de beste spellen die ik heb gespeeld

10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    heb RDR na een onwijs lange tijd in de kast te liggen gisteren ook eindelijk eens uitgespeeld en _O_

echt een awesome game. grappig genoeg ook mijn eerste open-world game die ik volledig uitgespeeld heb wat storyline betreft. meestal haak ik al ver voor die tijd af.

Nu dan goedkoop met undead nightmare begonnen. ook erg vermakelijk.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies wat ik dus had. GTA kom ik niet doorheen, maar RDR was geen enkel probleem.

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    ook opgegroeid met die gouwe ouwe westerns dus?;)
    Ik heb alle GTA's gespeeld en in bezit gehad, maar er geen één uitgespeeld. kwam er echt niet doorheen op een gegeven moment.

alleen jammer dat de MP van Red Dead nu een beetje dood is natuurlijk, die had ik er nog wel aan vast willen plakken. Maar ja, had ik de game maar 3 jaar eerder uit de kast moeten halen:F:

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De enige Western die ik gezien heb, was er 1 met Emilio Estavez. Iets over Billy The Kid.
    Denk niet dat dat het geweest is. ;)

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vice City is toch makkelijk/snel om uit te spelen?

Btw ik denk dat die MP mode nog redelijk actief is wanneer Rockstar double XP events houdt, dus misschien moet je daar maar op letten. Doen ze meestal in het weekend denk ik.

https://twitter.com/RockstarGames

was van 3 dagen geleden :)

15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    nope, zelfs vice city niet. ben tot tweede stadgedeelte gekomen toen geloof ik.

Bedankt voor de tip trouwens, triple XP klinkt wel goed! maar es in de gaten houden dan...

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    [yt]qGuYQ-VtfFY[/yt]

Dafuq, dat zat niet in mijn game. 8)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat is het beste stuk uit de hele game. Episch was dat.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nee, beste stuk was dit:

[yt]x_dBxGThEx8[/yt]

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja fuck, ben nog helemaal niet ver met deze game.. Krijg 'm maar niet uitgespeeld. Elke keer als ik naar een locatie moet , schiet ik onderweg iemand dood en moet ik weer wegrennen voor de sherrif en ga ik weer naar de middle of nowhere. Echt heel kansloos :emo:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jouw mening telt niet want je hebt die "ride into Mexico" niet meegemaakt. :+

Deel Deze Pagina