[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    qua missies wel een beetje maar de nieuwe powers hielden het voor mij wel boeiend. t word ook nog wel een redelijke uitdaging itt de meeste open world games

en het einde was best tof, vooral op basis daarvan heb ik destijds deel 2 toch ook maar gehaald (en met veel plezier uitgespeeld)

al met al leukere games dan Prototype maar minder dan de echt echt goede open world games (lees: Rockstar games :+ )

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben wat verder gegaan met de game en wat side-missions gedaan, bijna het eerste district opgeruimd qua bad guys. Kwam er ook na toch flink wat uren spelen achter pas dat ik nog niet in m'n powers had geïnvesteerd en daardoor dus een lading XP in 1x kon besteden aan nieuwe powers. Bevalt inmiddels goed en ben nu al benieuwd naar deel 2.

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Uitgespeeld. Epische game! _O_

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Eerste PS3 game wat ik echt op 100% wilde hebben.

Het totaal staat nu op 2. :+

Ik wilde bijna weer mijn filmpje poste, maar zo te zien had ik dat al op de vorige pagina gedaan. Ik zal het jullie dus besparen.

Damn, alweer anderhalf jaar geleden. Tijd vliegt.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, dat is me dan weer te veel moeite :+

Ben al blij dat ik sinds tijden weer eens iets uitspeel. De stapel met games op 20% voltooid is de laatste maanden steeds hoger geworden :emo:

Deel Deze Pagina