[XOne] Dead Space 3

Discussie in 'Games' gestart door jan_tran, 19 jun 2012.

1. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    De marker zou een onuitputtelijke energiebron kunnen zijn. Mede daarom worden ze toch weer opgegraven/ nagemaakt. Is het Dan niet logisch dat er meerdere partijen geïnteresseerd zijn? (die human soldaten) ;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Logisch, ja. Leuk voor de gameplay? Nee. ;)

Ik denk dat ik maar gewoon Martyr koop. Hoef ik de game niet te spelen, maar kan ik wel nog sfeer proeven. :+

3. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het laatste stuk met die soldaten ook minder. Als je ze weinig tegenkomt geen probleem, allemaal potentiële necromorphs :p

4. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond hem weer vet hoor! Kom gelijk weer helemaal in de DS sfeer. Grappig hoe ik de controls ook echt direct weer oppakte. Heb er weer zin in! Waarschijnlijk kan ik me niet inhouden op de releasedatum...!

Zit wel een redelijke spoiler in trouwens:

Ellie leeft nog! Niet heel onverwacht, maar plotseling praat je met haar bij die drillboor. Nice! Ik vond haar wel cool in deel 2

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het al apart als ze ineens dood zou zijn. Maar ze praat bij die drilboor joh? Damn...dan heb ik daar even niet goed opgelet. Neem aan dat het in beide co-op en solo gebeurd toch?

6. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, volgens mij vlak voordat je de drillboor aanzet, dan zegt ze nog iets als: is dat wel zo'n goed idee? Ik heb 'm nog niet in co-op gespeeld, maar in solo gebeurde het iig.

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb hier nog een code liggen voor de demo, eerste die me een PM stuurt mag hem hebben :)

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    PM :D

9. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Veel plezier ermee ;)

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Thanks, hij werkt ! :)

11. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan iedereen een code krijgen, ga daarvoor naar de FB pagina van DS. Kan zijn dat de actie al voorbij is though...

12. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond kga ik de co-up doen, ben benieuwd ofdat het pad dan erg afwijkt. Wat een chaos trouwens zeg bij die boor, moddervet*)

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begint echt een drama te worden met die free2play taferelen in retail games.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Begint? EA verkoopt die troep al jaaaaaren hoor. Is niks nieuws. En zolang het niet verder gaat dan dit (luie mensen wat eerder hun wapens laten kopen) maak ik me er niet druk om. Natuurlijk, ik had liever gehad dat het gratis was (cheats enzo :+), maar dit beïnvloed de game op geen enkele manier.
    Ik ben bozer over de game zelf dan over dit soort praktijken. :p

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit is wel degelijk een begin van meer dingen die ze proberen te verkopen die mogelijk gameplay beïnvloeden.
    Battlefield 3 en Assassin's Creed 3 hanteren dit systeem ook al in hun multiplayer, iets wat wel degelijk de gameplay beïnvloed.

Hoe lang duurt het nog voordat het pay2win is in een game waarvoor je de volle pond betaald hebt?

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is de demo het begin vd game? Heb ff stukjes bekeken en lijkt wel alsof je alleen maar met automatische geweren loopt?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je mijn filmpje bekeken? :+ Ik loop daar toch echt redelijk groot gedeelte rond met de good ol' Plasma cutter. Daarna 2 andere crappy wapens gecraft, maar je begint gewoon met je normale gear.

Maar, nee. Ik kreeg niet de indruk dat dit het begin van de game was. Maar de demo komt vandaag voor iedereen uit. Kun je het zelf even checken.
    Volgens mij verkochten ze zelfs al wapens in Dead Space 2. En tig andere games waar ze je dingen verkopen die je normaal pas later unlocked, en dat dus al jaren lang. Het heeft altijd al de gameplay beinvloed in die zin dat je unlocks 'te vroeg' krijgt. Maar dat wat ze nu doen is dus niet anders dan wat er al tijden gebeurt, en beïnvloed de game verder niet. Ja, op een negatieve manier omdat je te vroeg aan de wapens komt. De kopers verpesten het dus alleen maar voor zichzelf. :+

BF3 en ACIII niet gespeeld, dus ik kan het niet vergelijken daarmee.

Maar je koopt geen dingen die anders niet in de game zitten. Je unlocked het vroeger, je bespaart jezelf de moeite van het moeten verzamelen van de grondstoffen om het zelf te craften. Het is niet een uniek item waar je anders niet aan kunt komen.
    Dat is het hele punt van deze EA DLC wat ze al jaren doen. Cheat codes verkopen. Je kan ervan vinden wat je wilt, maar het beïnvloed de game niet.

Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh nee ik keek een random filmpje op yt die gozer liep met alleen maar automatic rifles. Ik haal de game maar ziet er naar uit dat de actie net over de grens is. Ik check jouw filmpkje strx nog wel

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben het met je eens dat de actie over de grens is, maar je hebt iig wel nog de mogelijkheid om met je plasma cutter te starten en het is nog steeds het wapen waarmee je begint. Hoe snel je het dumpt ligt aan jezelf. Als ik het me goed herinner had ik het bij de eerste weapon bench gedumpt om 2 nieuwe wapens uit te proberen, maar die bevielen me niet echt (damn, die shotgun is traaaag) dus veranderde ik het terug.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in BF3 maakte het geen bal uit. Iedereen die zelf speelt ipv het koopt heeft niet alle unlocks nodig om noobies die alle wapens kopen in te maken :+

En daarbij is de wapen balans in die game ook gewoon goed, dus je koopt alleen wat meer variatie in het aanbod ipv een echte duidelijke verbetering t.o.v de start guns

kan me dan ook niet voorstellen dat ze heel veel van die packs verkocht hebben, misschien aan wat mensen die op meerdere accounts speelden en geen zin had om voor een tweede keer te unlocken ofzo

Deel Deze Pagina