Auto staat in de clubgarage, hoop dat jullie het wat vinden. Zoals Tender al aangaf komt ie kwa stats prima in de buurt van de rest van de builds. Overigens heb ik m'n Lexus IS200, 2003 (DTCC, Paul van Splunteren livery) en BMW M3, 2005 (WTCC, Tom Coronel livery) ook beide op PI 548 getuned maar met de Kia zet ik toch een iets snellere tijd neer.
Nu ik eens wat tijd heb gestoken in het upgraden en matchen van auto's ben ik ook wel bereid wat meer tijd te steken in de organisatie van nieuwe cups.
Uiteraard wil ik hierbij wel vooropstellen dat ik het racen online doe voor de "fun" en dat ook het aspect is dat wat mij betreft de overhand moet hebben in de online competitie. Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen 2 maanden vind ik het erg jammer om te zien dat competitief gezien er nu nogal wat "persoonlijke botsingen" ontstaan terwijl dat mijn inziens niet de bedoeling is en vooral veel afbraak doet aan de prestatie van de woensdag en zondagavonden die er nu al meer dan een jaar worden georganiseerd.
Ik hoop dan ook dat diegene die de competitie hebben gestaakt vanuit "the heat of the moment" bereid zijn om eventueel weer terug te keren. Uiteraard hebben we allemaal zo onze perikelen maar volgens mij is het niet nodig om een statement te maken die alleen onderbouwd wordt door afgunst.
Nu wil ik niet zeggen dat competitie helemaal geen rol moet spelen. Ik zou dan ook willen voorstellen dat met het mogelijk opnieuw opzetten van de XBW Rivals Challenges, we het kwade bloed wat nu vloeit in de gezamenlijke competitie, misschien weg kunnen nemen.
Voor een verdere volgende cup kwam ik dit tegen: Italian V8 Superstars
Ik zal me hierin ook eens gaan verdiepen en mochten er meer ideeen zijn met betrekking tot het boven en onderstaande dan is alle feedback welkom.
Basic Info
The Superstars Series is a production-based touring car racing championship held since 2004. It is managed by FGSport and sanctioned by the Automobile Club d'Italia (ACI) and the Commissione Sportiva Automobilistica Italiana (CSAI).[1] For 2012, the series will be expanding into Europe including a season final at the British Silverstone circuit.
Only V8 engined cars are eligible.
Car List*
-Audi RS4 ( 2008 )
-BMW M3 ( 2008 )
-Cadillac CTS-V Coupe ( 2009 )
-Chrysler 300C SRT-8 ( 2008 )
-Holden HSV w427 ( 2009 )
-Jaguar XFR ( 2010 )
-Maserati GranTurismo S ( 2010 )
-Mercedes C63 AMG ( 2010 )
Laatst bewerkt: 22 jan 2013