[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Net met een rit van 380km begonnen, daarvoor 2 mensen aangenomen en 3 trucks gekocht, komt nu weer een beetje op gang :).
    Maar damn, 380km is wel lang hoor (heb die speed limiter mod er ook al weer uit).

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja klopt dat zijn wel flinke ritten. Maak je maar klaar, straks komen de ritten van 1000km+ beschikbaar. Zit je zo een klein half uurtje te sturen. :)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wou net zeggen. Ik pak gemiddeld ritten van 700+
    Dan schieten de rewards tenminste een beetje op.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Jij bent al een stuk verder dan ik ben, wat zijn de langste ritten die je kunt pakken?

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ze van 1.700 km (milaan naar Glasgow geloof ik) gezien.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wow, dat zijn beste ritten. Al zit de boottocht daar natuurlijk ook nog bij, maar dan nog een mega rit. _O_

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer zoveel mogelijk nieuwe steden altijd te bezoeken. Steeds nieuwe routes etc.
    Wel mijdt ik Engeland als de pest. Stomme linksrijden en volk:+

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier hetzelfde :{ Ik haat dat links rijden daar... Ik hou het lekker op ritten van italie naar het noorden :)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik verdien nu nog maar 6-7k per rit, dus even een paar ritten doen :+

Waar moet ik de punten in investeren?

Schuld heb ik door schade en achterlijke AI die niet weet hoe een kruispunt werkt.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een kruispunt stop ik netjes, kijk links rechts en nog een keer :+ voordat ik pas weer ga rijden. Op die manier heb je nooit schade, want de AI remt wel voor je.

Als je als een bezetene eroverheen scheurt, dan vraag je om schade :b:

Ik heb trouwens mijn punten gelijkmatig verdeeld, behalve een paar punten meer in high value cargo. Omdat die gewoon meer opleveren.
    Afstand upgraden doe ik later wel, ik heb nu nog genoeg niet ontdekte steden waar ik heen kan.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Als ik het stoplicht op groen zie ga ik er gewoon vol gas doorheen, als er dan auto's in een keer naar rechts gaan kan ik ze niet meer ontwijken 8)

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Heb ook per ongeluk de UK versie van m'n vrachtwagen gekocht inplaats van de normale versie :+.
    Net ook een FUUU momentje, pa kwam binnen omdat ik ff wat op z'n hdd moest zetten, dus ik trek het stuur er uit zodat de hdd er in kan, ga later weer rijden maar vergeten het stuur er in te steken, dus met 110 op de snelweg in de vangrail, 17% schade en motor defect:F:|:-.

Heb er ook al aardig wat mods in staan, wil eigenlijk nog wel een voor een dikke amerikaanse truck 8).

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet juist lange afstanden upgraden. Die leveren t meeste op.
    Dt gecombineerd met milieuvriendelijk rijden zodat je bijna nooit hoeft te tanken.

En ik rij juist de meeste schade door een afslag te missen of mensen die op een afslag ineens 50 gaan rijden waar ik er met 130 aan kom denderen.

Zie trouwens dat ik 12k km gereden heb.

14. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zo'n Peterbilt of een oude Mack lijkt me ook heel gaaf, maar omdat het spel zich in Europa afspeelt zal de aanhang vanuit 'Merica niet heel erg groot zijn.

15. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Idd, maar ff op zoek dan.
    Is ook een amerikaanse truck driver dus misschien hebben ze daar wat models uitgehaald.

Klapte net ook met 130 door een tunnel, moest ik de bocht inhalen en ja hoor ik val natuurlijk om :+.
    En nog mooier, op wonderbaarlijke wijze ga ik weer overeind.:cool:

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    In welke landen kun je eigenlijk allemaal rondrijden? Want tot nu toe heb ik alleen filmpjes van de UK gezien. Kun je ook door Nederland of Frankrijk of Polen touren?

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Met mods kun je er nog meer in zetten, er is nu bijvoorbeeld een mod voor Scandinavië in ontwikkeling.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    En niet eens Sneek...

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Das te groot, dat past niet op de map.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook mods tegengekomen die in centraal/west europa ook nog eens 60 extra bestemmingen toevoegt!

Deel Deze Pagina