[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik Gears 1 kocht had ik er ook niet aan gedacht dat ik zo ontzettend veel uren in de MP zou stoppen (of dat ik het überhaupt zou spelen) en wat is nou 60 piek? Een avondje stappen en dat haal je er wel uit met de campaign, lijkt me zo :)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik koop zoveel games full price voor de sp.. :/

Lethal kletst, zeker.boos omdat zn frikandellen op zijn

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik lul maar wat! :p Nee, maar voor deze Gears leg ik zelf geen 60 piek meer neer... Hooguit 40/45. Voor Gears 1 en 2 heb ik ook full price betaald, maar het is nu wel mooi geweest en het boeit me ook niet meer zoveel. Hopelijk komt er next-gen weer een goede, vooral MP dan of komt Cliffy keihard terug! :)

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gehe, nou dat waren mooie tijden. :cool: Ik heb hele mooie herinneringen, maar dat was tot 2008! :p

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wat een totale onzin toch weer dit. Er zitten evenveel idioten op Gears als op die andere games hoor. Dat is gewoon het algehele probleem van een online multiplayer shooter. Het spreekt een breed publiek aan waardoor er ook idioten op af komen. Dit was bij Gears 1 al het geval en dat zal nu zeker niet anders zijn.

Online multiplayer shooter=veel idioten

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Alhoewel er ook ontzettend veel idioten op Gears zitten, durf ik te betwijfelen dat het percentage van kinderen e.d. gelijk is bij deze franchises :D En ik vind het gewoon een achterlijke kutgame waar de goedkoopste tactieken winnen.

En natuurlijk overdrijf ik met die percentages... Het ligt waarschijnlijk eerder rond de 75%. [​IMG]

Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, want daarna kwam je gustavo nl tegen en weg waren jouw tijden als MVP. :cool:

Maar 2shots-SoS was al bekend. Ik moet MP zien want twijfel nog! Twijfelde ook met halo4, toch gehaald en heb wel 40 potjes online gespeeld. En een SP gespeeld met tegenzin.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha wel 40!

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is meer dan ik en ik vond hem geweldig. Dan moet jij hem wel uber de geweldenaars fantastisch gevonden hebben zeg. :eek:

11. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Gisteren ook even een uurtje Gears online gespeeld. Werd elke keer kapot gemaakt, map herkenning 0,0.

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van die nieuwe video heb ik toch wel heel erg veel zin weer in Gears... :x

Alleen jammer dat ik die Retro Lancer alweer voorbij zag komen.:{
    Ook jammer dat het grafisch gigantisch veel lijkt op Gears 3. Ja dat is wel mooi, maar veel te licht en kleurrijk en zeker als prequel op Gears 1 had het van mij een heel stuk donkerder gemogen.

Hopelijk zijn de maps goed voor MP en zijn de Retro en Hammerburst minder sterk. Boomshield met primary weapon lijkt mij trouwens ook geen gebalanceerde combo, leuk in campaign maar in MP kan dat toch echt niet? DBNO is een van de aspecten die mij juist gigantisch heeft aangesproken in Gears. Het is de laatste kans die hét verschil maakt in wedstrijden, dit heb ik vaak genoeg gezien in voorgaande Gears games. Zonder DBNO ook geen revives.:'-(

Hopelijk is dit echt een tussendoortje (wat wel duidelijk is) en staan deze veranderingen compleet los van een eventuele volwaardige opvolger.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze man maakt zich zorgen over de retro... dan heb je de Marzka en Breechshot niet gezien. Retro heeft iig geen stopping power. Die permanente reticle is echt bs trouwens

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    De Retro (en Hammerburst na buff:9) was/waren mijn grootste ergernis(sen) in Gears 3 MP nadat ze de Sawed-off gefixed hadden. Die Marzka en Breechshot heb ik wel gezien en daar werd ik ook niet erg blij van, maar a) dat zijn toch power-weapons en b) compleet nieuwe wapens, grotere kans op aanpassingen? Ga ik van uit in ieder geval. Daarnaast zul je die waarschijnlijk niet op elke map tegenkomen. Wat uiteraard niet OP-ness rechtvaardigt maar hoeft dan niet elke match te verzieken. :9

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha nee zijn starting weapons maat. Je start met 1 van de 5 rifles of 1 van de 2 shotguns en dan kan je nog een nade type kiezen

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Niet. Toch?:eek:

Zie ik nu trouwens goed dat je geen Gnasher als starter weapon hebt in FFA? En dat er nog niks bekend is over competitive MP modes naast FFA? En dat je niet Carmine kunt kiezen als character? En dat je geen Locust hebt in competetive MP?! En dat Horde nog niet bevestigd is?

WTF

Frag en Ink nades in loadout?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jawel. Je kan zoals ik zei 1 van die 7 wapens als loadout samen met een ink/incen/frag/whatever

3 mp gamemodes. Ffa, domination en tdm.

Verder overrun en campaign. Horde is bevestigd dat het er niet in zit

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké thanks voor de info.
    Geldt hetzelfde voor TDM of is dat alleen FFA. Oftewel heb je wel gewoon Gnasher + Rifle + Snub + Smoke in TDM zonder Breechshot/ander ding in loadout?

P.S. Enige echt positieve verandering die ik gezien heb is het nieuwe loading screen t.o.v. het huidige loading screen in Gears 3. 8)

19. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Haha... Is Judgement zo'n copy paste werk geworden van deel 3? 8)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geldt voor alle online mp modes

Deel Deze Pagina