[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam een set-foto tegen van de tweede helft van seizoen 5. Eventuele spoilers!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gvd, zet die shit hier niet neer! :mad: Ik móet naar dat soort dingen kijken, maar ik wil het niet zien!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Oh damn. Hopelijk zijn acht EP's genoeg om het helemaal af te ronden, al zal de laatste EP (hoop ik) fucking lang zijn.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste helft van Seizoen 5 (nu 4 eps gezien) is best vermakelijk, maar dat is het dan ook wel. Van mij mocht S4 wel het afsluitende seizoen zijn :)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mafkees. Haha. En dexter zo de hemel inprijzen. Seizoen 5 begon al geweldig haha. Smaken verschillen zeker

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Was seizoen 5 ook niet meer een 'achterafje' eigenlijk? Maar dan nog, de eerste helft van seizoen 5 was erg goed. En die chliffhanger ook... :p.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja toch... Ik heb echt genoten hoor van de eerste 3 misschien 4 seizoenen van Breaking Bad. In 720 P keek ik van zo'n seizoen praktisch alle afleveringen in een paar dagen. Toen bij het einde van seizoen 4 dacht ik, okay en dat was Breaking Bad. Een paar maanden terug herinnerde iemand op xboxlive mij eraan dat er nog een eerste helft was van seizoen 5!!

Breaking Bad doet zijn eigen ding, en das netjes. Maarja:
    dan heb je de verhaallijnen..
    - die vrouw doet raar, verdrinkt zich bijna. Kom op zo suf dit
    - promotie van Henk en dan proberen hij en wat andere om de zaak op te lossen
    - de samenwerking tussen de drie tja, leuk dat de operatie weer begint maar toch wel erg seen it been there
    - ik mis Gus wel, hij was wel een baas _O_

Hopelijk komt er wat leven in de brouwerij vanaf ep 5 :)

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    - Skyler heeft issues ja... Mental break down, logisch dr man is kingpin drugsdealer.. kan ik me inzien, ze is wel erg irritant, maar dat is expres
    - Promotie van Henk is toch niks mis mee? Hij had gelijk en ziet ALLES
    - Ja maar je weet dat seizoen 5 het laatste seizoen is dus ze beginnen de operatie weer opnieuw, maar je weet dus dat het niet "been there seen that" is omdat het het laatste seizoen is, dus shit will definitely happen toch
    - Gus was ook een baas

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel slecht in namen vandaar dat ik ze niet altijd vermeld :p
    - Skyler? tja mental issues... Maar waarom? Ze zijn "loaded", de tegenstanders zijn opgeruimd.. En in het 3de/4de seizoen wist ze al waar ze mee bezig was. Ik snap niet waarom ze er niet gewoon vrede mee heeft hoe 't loopt. Ze hebben genoeg geld, ze hebben vrienden, en een relatief veilige omgeving. Maarja.... misschien is deze tegenpool wel nodig tegenover de rationele Kingpin
    - Oh zo bedoel ik het niet, promotie van Henk is verdiend maar de scenes waarin hij nu zit vind ik niet echt heel boeiend...
    - ze zullen wel toewerken naar een cliffhanger oid richting 't einde van de eerste helft
    - Gus, koude kikker _O_ prachtig hoe hij met zijn eigen stijl etc alles wel kon oplossen

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat ze het er niet 100% mee eens is toch.. En ze heeft dr kids niet bij haar wonen meer omdat ze weet dat ze niet veilig zijn. Je moet echt ff verder kijken man :D

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Over "seen it been there":
    Ik vind het toch weer helemaal anders. Ze staan nu zelf boven aan de drugsketen waren en zijn zelf de baas. Ze moeten weer op zoek naar een plek om te koken. Het is dus zeker geen "seen it been there". Als Gus nog leefde was het meer in die richting geweest.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik sowieso doen :thumbs:, mijn mening was vooral de impressie mbt de eerste helft van de eerste helft. Kan nog veranderen natuurlijk!!

vanuit dit perspectief kan je argumenteren dat het niet "seen it been there" is.. Zelf had ik een déja vu gevoel bij "ohww maar weer meth gaan maken, weer onenigheid tussen Ijsenberg en Skyler, weer die zelfde samenwerking (muv de hitman na dan).. Toen ze voor Gus werkten deden ze binnden de ruimte die ze hadden toch ook wel hun eigen ding..... Maarja even verder kijken hoe dit zich ontwikkelt. De aflevering met de nieuwe auto's was sowieso wel erg tof gedaan

Holy fuck, wat was episode 5 awesome _O_ eindelijk weer eens wat ik echt miste, echt kijken terwijl je 't op 't randje van je stoel zit _O_

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    BB is de laatste serie die ik heb gezien, geweldig vond ik het. Weet gewoon niet wat ik nu wil gaan kijken omdat ik bang ben dat alles enorm tegen gaan vallen.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    A rollercoaster ride to hell. _O_
    Nou kom maar op ik sta te popelen om in te stappen!

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Oh snap. Niks meer lezen/bekijken van Breaking Bad tot het weer begint. Doei! :+

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die rommel geloof ik nooit. Er slingeren altijd gestolen scripts van films en series

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    [yt]YKePrVPGK3g[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina