Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja, had de log net iets te vroeg gepost denk ik:

Jan-22 22:28:08 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
    Jan-22 22:28:07 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
    Jan-22 22:28:07 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
    Jan-22 22:28:07 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED
    Jan-22 22:28:05 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Californication - 6x02 - Quitters
    Jan-22 22:28:04 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?ep=2&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=15319&maxage=500&cat=5030,5040
    Jan-22 22:28:04 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: URL error [Errno 110] Connection timed out while loading URL http://lolo.sickbeard.com/api?ep=2&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=15319&maxage=500&cat=5030,5040
    Jan-22 22:24:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information
    Jan-22 22:23:40 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for Californication - 6x02 - Quitters
    Jan-22 22:23:40 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for Californication - 6x02 - Quitters
    Jan-22 22:23:40 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Californication - 6x02 - Quitters
    Jan-22 22:23:40 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Californication - 6x02 - Quitters
    Jan-22 22:23:39 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Fringe - 5x11 - The Boy Must Live
    Jan-22 22:23:08 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?age=500&t=tvsearch&cat=5040,5030
    Jan-22 22:23:07 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: URL error [Errno 110] Connection timed out while loading URL http://lolo.sickbeard.com/api?age=500&t=tvsearch&cat=5040,5030
    Jan-22 22:22:26 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for Fringe - 5x11 - The Boy Must Live
    Jan-22 22:17:14 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information
    Jan-22 22:16:53 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for Fringe - 5x11 - The Boy Must Live
    Jan-22 22:16:53 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Fringe - 5x11 - The Boy Must Live
    Jan-22 22:16:53 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Fringe - 5x11 - The Boy Must Liv

Betekent dat dan dat ie nu al niet meer online staat?? Die Californication is van eergister?! En hoe zit t dan met "retentie"? Bij Sunny Usenet staat dat er een retentie van 900 dagen is?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Big Bang is mij niet gegund, iemand nog tips? SickB vindt de files in eerste instantie wel, maar bij het uitpakken gaat het mis.. Sunny biedt 900, en de instellingen van Sunny staan hier ook op.. Iemand tips?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    BBT gaat bij mij ook fout.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik had gisteravond maar gewoon torrents gedownload voor al die oude afleveringen die niet door SickBeard binnen waren gehaald (zie iets hoger op deze pagina). Nou zag ik vanochtend dat SB wel iig mooi de afleveringen die gisteravond uitgezonden zijn binnen heeft gehaald, dat werkt dus iig prima! Maar ik zag ook dat er nog twee afleveringen binnen zijn gehaald die gister niet gevonden waren? SB blijft dus blijkbaar net zolang zoeken als dat de aflevering op wanted staat, of niet? Maar ik vind t dan wel raar dat ze gisteravond niet gevonden werden en vannacht opeens wel? Naja, ik heb nu iig al m'n series weer compleet, dus vanaf nu gaat t alleen nog maar om nieuwe afleveringen en dat blijkt iig super te werken! Moet vanavond thuis nog ff checken of alles nou ook netjes in de seizoensmappen staat, maar dat zit denk ik ook wel goed. Dan vanavond alleen nog de NAS op m'n Boxee Box aan de praat krijgen, want dit loopt nog niet helemaal soepel...

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gaat bij mij ook fout. Tip: deze serie via torrents binnen slepen :)

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nieuwe eps pakt ie wel gewoon toch?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bittorent is hier in mijn flatje helaas geblokkeerd.

Ik heb voor de BBT fans, ep 1 t/m 10 gisteren van Spotnet gehaald!

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Als ik wil dat van de series die gedownload worden het .nzb bestand verwijderd wordt, klopt het dan dat ik dat bij SAB bij de instellingen en dan General > Tuning bij Cleanup List kan aangeven?
    Daarnaast heb ik bij SB aanstaan dat ie Metadata moet aanmaken en dat doet ie ook netjes, alleen heb ik ook bij Post-Processing Move Associated Files aanstaan waardoor ie (ook) een .nfo-orig aanmaakt, echter staan bij sommige afleveringen ook nog het .nfo bestand erbij en bij sommige juist weer geen .nfo-orig. Ook zijn het .nfo en het .nfo-orig bestand van verschillende grotes...?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Het zijn bij mij echt ep 12 en 13 die het niet doen (TBBT)

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol, dacht dat ik de enige was. Maar TBBT downloaden lukt inderdaad niet (seizoen 6).

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, het is leuker als je dan uiteindelijk de episodes hebt dan wanneer je ze hebt gezien. Ik vind dit echt een behoorlijk suf seizoen, Sheldon is allang niet meer echt een nerd en dat ruimte thema komt m'n strot uit..

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb nog een vraagje of het renamen van bestanden. Ik heb het in SB ingesteld op %RN, ofwel Release Name en dat gaat bij gewone afleveringen prima, alleen bij WEB-DL gaat het niet helemaal goed. Hij maakt er .720p.WEB-DL-BS van terwijl het .720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS moet zijn?!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee dat klopt wel , voor de rls naam kijkt hij alleen naar source en release group

weet niet of je audio en video codec ook in de naam mee kan nemen met een variabele, maar waarom zou je dat uberhaupt willen? Hij checked bij het zoeken al op je minimaal ingestelde kwaliteit dus hij zal geen rommel binnen halen

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb dan ook met mijn broertje maar afgesproken om toffe dingen op de hdd te laten staan. Dan maar weer ouderwetsch uitwisselen :cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben daar nooit mee gestopt :+

Doe het met 2 maten met de backup functie van onze synology's

we hebben allemaal een automatische backup taak voor 1 folder die elke nacht draait

dus als iemand wat wil hebben gooit hij het in die folder en trapt de taak af (of wacht tot de volgende handig)

heel handig voor met name MP3 verzamelingen

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Inderdaad, lekker renamen naar 'naamserie' SxxExx 'naamaflevering'.
    Bij series is dat geen probleem. Films laat ik niet renamen, dat zorgt enkel voor gedoe.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    enige nadeel van het renamen is als je geautomatiseerd naar extra subs gaat zoeken

ik doe dat wel eens via de xbmc plugin maar kan dan natuurlijk uit de bestandsnaam niet meer opmaken welke release het geweest is

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Neuh maar bij series gaat dat eigenlijk altijd wel goed.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het ging mij idd juist om de ondertitels. Die haal ik altijd van bierdopje en daar hebben ze dus altijd de volledige release naam. Dus wel zo handig als SB alles ook de juiste release naam geeft, zodat ik niet handmatig nog iets moet gaan aanpassen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tijd voor XBMC dus :p

Deel Deze Pagina