[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat moet Crytek nou met Homefront? Timesplitters jongens!, niet afgeleid worden!

    Gelukkig dat Relic nog goed terecht komt, hopelijk krijgen we nou ook een console company of heroes
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crytek was al lang bezig met Homefront 2. Ik denk dat ze het nu ook gewoon af wilden maken. :+

    Wel ongelofelijk balen dat Red Faction nu vrij definitief is verloren. :mad: Saints Row is wel leuk en aardig, maar de echte toppert is RF. En dan natuurlijk Guerilla.

    Of iemand moet sinds gisteren de IP nog hebben gekocht, ik ben nog niet helemaal up to date. :p
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik neem aan dat degene die volition koopt ook die tech erbij koopt?

    misschien niet de RF license maar misschien ook wel leuk om het een soort reboot te geven in een nieuwe setting
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik weet het niet hoor...
    [​IMG]

    Ik kwam dit gifje tegen. Hilarisch en triest tegelijk. :+
    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ehehe

    vigil heeft alleen darksiders nog maar gedaan toch?

    denk ook dat er in saints row veel meer geld zit dan in darksiders, om heel erg eerlijk te zijn verwachtte ik daar al half geen derde deel meer van. Ook al zou het met THQ nog goed gaan
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat niemand Darksiders heeft opgepikt, Darksiders 2 was echt een enorme verbetering op deel 1 en was zeker ruimte voor vervolgen ( maar ik had al een donker vermoede dat er nooit een deel 3 zou komen :+ ).
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben je gek, Darksiders 2 was juist zoveel minder dan deel 1 :eek: Death had de persoonlijkheid van een natte dwijl (ik ben freakin' Death maar kijk mij eens schoothondje zijn van iedereen), de helft van de game liep je door omgevingen die er hetzelfde uitzagen, al die halfgare RPG shit hadden ze er beter uit kunnen laten en het einde was zo anticlimatisch als wat.

    Nee dankje, 3 hoeft er van mij niet te komen :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, de meningen zijn verdeeld over DSII, maar was het echt zo erg dat je ze geen kans op een 3e deel zou willen geven? :eek:
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel vaker haat tegenover deel 2, en ik begrijp het nooit.

    Deel 2 werkte alle zijn 'geleende' elementen beter uit en de dungeons waren erg goed gemaakt en ik ging er met alle plezier doorheen. En dat in vergelijking met deel 1 waar ik het gevoel had in de zoveelste zelda dungeon bevond.

    Combat vond ik een stuk vermakelijker door het RPG element die je wat vrijheid gaf om je eigen draai te geven aan de gevechten dankzij customized weapons.

    Death vond ik verder een boeiend personage die door het slijk gaat om zijn broer uit de problemen te helpen maar dankzij zijn scherpe opmerkingen moest ik altijd wel even glimlachen om bepaalde situaties.

    Het enige wat ik tegen vond vallen was dat stuk op aarde waar je geforceerd werd om die guns te gebruiken.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ok dat ging misschien wel erg ver ja :9 Als 'ie alsnog opgekocht wordt en er gaan een hoop nieuwe mensen meewerken aan de game kan het altijd wat worden natuurlijk. Ik hoorde berichten dat er plannen waren voor 4 player co-op met dus alle Horsemen, dat zou toch best wel badass zijn :D

    En misschien vond ik DS1 ook wel beter omdat het een regelrechte (volwassen) Zelda-kloon was :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af of we nu Metro Last Light nog wel in maart kunnen verwachten.
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/409565/tweede-veiling-voor-verkoop-restant-thq
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Darksiders moet wel gekocht worden lijkt me, zit nog genoeg potentie in.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Virgil werkte ook aan Warhammer 40k: Dark Millenium en nog een nieuwe IP die nogal ''geniaal'' ging worden. Zou zode zijn dat er niks gaat gebeuren met die 2 IP's, Warhammer 40k was al enkele jaren in de maak, vraag me af wat met de game assets gaan gebeuren.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    :)

    Ik hoop toch niet dat Sony het gaat opkopen...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, al zou dat wel een slimme zet van ze zijn though.
    Dan liever Platinum, die hebben met Vanquish, Bayonetta en Metal Gear Rising toch drie aardige games ontwikkeld.
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet Madworld en Anarchy Reigns :'-(
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ohja, Red Faction is ook door niemand opgepikt. Maar goed, wie wil die boutgames nou hebben? :+
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dulle vond het geloof ik wel tof :p
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alleen Guerilla, dus het ene open world deel

    ik hoop op nieuwe IP maar dan wel met die tech dat alles kapot kan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina