Haha nice filmpje. En heerlijk dit weekend dubbel exp! voor die tijd even zorgen dat ik kan prestige dan vlam ik de eerste 30 levels er zaterdag even door haha. 3 snipers nu goud. En met de laatste nu 119 one shot kills. Blij dat ik die eerste sniper af heb, is alleen te halen in hardcore bijna en ik haat team death match. Deze sniper afmaken en dan heb ik Snipers, Specials en assault rifles diamand. En deze week ook prestige 6
Bah gister verder gegaan met de laatste sniper. Zat op 119 kills heb nu alles gehaald moet alleen nog 2 bloodthirstys. Beetje jammer kreeg het niet voor elkaar, telkens bij de 3/4 kills ging ik dood. Maar goed nog 2 bloodthirstys en heb mijn 3rde set diamand. Ben wel prestige 6 nu.
Gisteren mijn eerste Nuclear killer (30 kills met alleen wapen) gehaald Was even zweten bij Brutal Killer (25 kills) maar toch kunnen halen.
een beetje téveel mensen zie je nu met die playercard. I call boosten. Helemaal als je dan hun stats bekijkt en ze een k/d van 1.1 hebben, komt dat niet echt geloofwaardig over. Zelf ben ik een paar keer boven de 25 gekomen, maar telkens net niet de 30.
Lekker, welke game mod? Mijn hoogste killstreak met alleen wapen was 29 Echt net op de 29 spawnde er mensen in mijn rug, sinds toen ook niet meer geprobeerd te halen eigenlijk. De Rapid kills wil ik nog wel halen maar is lastig.
game mode bedoel je? Had em gehaald in Demolition. Stond iets van 47-6 met alleen de killstreaks UAV-Counter UAV en Blackbird. Makkelijkste manier om en te halen.
Zeg, ik denk over na MW2 weer 'ns een COD te proberen; maar de laatste keer dat ik 60 euro betaald heb voor een spel waarvan ik niet zeker weet dat ik het veel ga spelen... Is er iets als een online pass bij dit spel? Of kan ik het voor de helft ergens tweedehans krijgen en alsnog prima online, zombies alles?
Och, dat vond ik toch een kleremap Anyway, goed om te horen. Blij dat niet elke franchise tweedehands handel verneukt door online passes
Starting at 1pm EST on Friday, January 25 th and going until 1 pm EST on Monday, January 28 th. Geen idee hoelaat het dan in Nederland is overigens.
Bij mij stond er vanaf vrijdag 25 januari 10am tot maandag. Dus zou in de ochtend al zijn? Blij als de nieuwe maps er zijn. En heb wel zin om als zombie te kunnen spelen