De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik, inmiddels 3x.
    Ze hebben gewoon de beste prijzen. Zijn makkelijk aan de telefoon te krijgen voor een vraagje of probleem.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mensen, heb sinds woensdag de Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8. Misschien interessant voor jullie om mijn voorlopige meningen te lezen:

+ Scherm. Het is scherp, kleurrijk. En zo fijn dat je nu de verschillende formaten van tegels kan instellen en de live informatie is fantastisch. Heerlijk.
    + Nokia apps. Navigatie, city lens, panaroma. Dank u!
    + De lens zelf. Niet de scherpste foto's (nog steeds niet...), maar wel low light en dat levert goede resultaten op.
    + Xbox Music. Gewoon vanaf je telefoon hele albums downloaden of streamen, of kopen mits je geen abbo hebt (ik wel).
    + Office. Verbeterd, een flinke vooruitgang t.o.v. WP7. Overzichtelijker, sneller, gebruikersvriendelijker.
    + Hij ziet er zo lekker uit. Vandaag een aantal mensen gesproken die hem ook echt even wilde vasthouden.
    + Portemonnee-app waarin je PayPal, CreditCard en je abbo (in mijn geval T-Mobile) kan beheren.

- Batterij. Loopt toch vrij snel leeg en heb de telefoon niet eens extreem veel gebruikt vandaag. Batterijbesparing is wel geavanceerd en ook een mooie oplossing, maar had liever een sterkere batterij gehad.
    - De tegels op normaal formaat lijken echt gigantisch. Kunnen er maar 3 onder elkaar op scherm, dan moet je al gaan scrollen.
    - Geluid is niet optimaal. Zeker wanneer het start is het krakerig.
    - Nog altijd geen gapless playback van muziek, af en toe korte pauzes tussen nummers.
    - Kan op school nog altijd geen wi-fi instellen en nu werkt ook mijn mail niet meer, omdat Microsoft niet de juiste protocollen toevoegt (die Android en iOS wel gewoon ondersteunen en écht vanzelfsprekend zijn).

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jelly Bean nu al beschikbaar voor Xperia S? Ik kreeg net een melding. :confused:

/Edit: Meh, dus niet. Dacht al...

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ook even alles op een rijtje gezet voor een iPhone 5 via studentmobiel. Nu kom ik uit op Tele2 en Hollands Nieuwe als goedkoopste providers. Iemand die ervaring heeft met deze twee providers? Het scheelt namelijk bijna 6 euro in de maand (6 x 24 = 144 euro).

Ik heb het afgelopen jaar T-Mobile gehad en in de stad Groningen was het geen probleem. Hoe is het met die andere twee providers?

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Blijf het lelijke plastic dingen en wat moet je met een 8 core processor 8)

Iets anders: mijn HTC desirehd heeft het gehoord dat ik een nieuwe telefoon mag geloof ik... Hij is gisteravond vastgelopen en is daarna niet meer aan te krijgen. Als ik mn batterij eruit haal en weer erin doe gaat hij 10 x kort trillen en verder doet hij niks. Als ik hem aan de lader leg, gaat de led bovenop langzaam knipperen.
    hard reset (power button + volume -) werkt ook niet. Iemand nog een optie? Ik heb hem nog een maand nodig en anders ben ik gedoemd met een pude xperia x1 8)
    HELLUPP!

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, ik heb er ook niks mee hoor. Ik had ooit een Samsung smartfoon, maar die was tenminste van alu. De S2 en S3 heeft best mooie techniek, maar in een slappe spuuglelijke behuizing. :p

Trouwens, not bad! :cool: Alleen jammer van Tele2...

Release 28-02-2013. \o/

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Behuizing is misschien slapper dan aluminium inderdaad maar verre van spuuglelijk. Ik vind de carbon-fiber like achterkant van de S2 tamelijk stijlvol.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Smaken verschillen. Ik heb zelf toen ook overwogen om een S2 te nemen, maar ik vond het juist lelijk en ook die camera-unit. Qua grip is het wel ideaal, maar bij het toestel dat ik in m'n handen had lag ook constant de achterklep er af. 8)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb liever een telefoon van "plastic". Als die dan een keer valt is die niet gelijk kapot.
    Daarnaast heb ik en mooie hardcover om me S3. Die hem ook iets zwaarder maakt dan normaal. :)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    28ste is wel snel, eerst even testen en dan denk ik los kopen in maart.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik weet dus niet wat ik moet doen. Mijn Xperia S verkopen en ook een losse Xperia Z kopen of een nieuw contract. Die van mij loopt binnenkort al af aangezien het maar een jaartje met Vodafone was i.c.m. de Xperia S.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Niemand die ervaring heeft met Hollands Nieuwe of Tele 2? :eek:

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hollands Nieuwe met uitjes... Lekker hoor! :9 Nope sorry, geen idee. Ik heb altijd Vodafone gehad. :) Misschien online naar ervaringen zoeken...

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Blergh Vis :+

Online naar ervaringen zoeken heeft niet heel veel zin. Zoek bijvoorbeeld maar naar je eigen provider, waar je zelf wel over tevreden bent. Daar hebben andere juist weer een negatieve gedachten over. T-mobile is voor iedereen ook niet de top-provider, maar heb er zelf wel goede ervaringen mee.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, dus je gaat ook nooit down under jij... Ja ja! 8)

Nee, maar er zijn toch reviews te vinden lijkt mij. Bellen.com of iets? :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet niet in wat voor potjes jij loopt te roeren 8)

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454

Deel Deze Pagina