[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je engineer score is hoger omdat je tanks en/of vliegtuigen kan disablen/destroyen. Wat meer punten opleverd. Word laatste tijd niet goed soms van die assault hero's. Heb dan gelijk geen zin meer om te spelen.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dat levert mij dus gemiddeld meer op dan wanneer ik maar als een malle loop te healen /reviven

    dus hoe is die assault dan overpowered?

    begrijp me niet verkeerd, ik heb er altijd graag eentje in mn rug lopen voor geval van nood :+ Maar 1 per squad is genoeg, heb liever een support naast me lopen
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij wel algemeen geaccepteerd dat de assault kit de beste is. Ook op vehicle heavy maps kan je flink huishouden met een assault kit. Healen en reviven is god like in een "Schiet mij dood" spel. Inderdaad kan je het counteren. Maar als je een goed team, of squad tegen je hebt, die minstens een jaar ervaring hebben, en als die ook nog is veel assault kits hebben, dan ben je de lul. Gelukkig gebeurt mij dan niet enorm veel. Maar als het gebeurt rage quit ik gelijk. Kan daar niet tegen. Ik wil wel gewoon normaal kunnen spelen, zonder dat dat ene mannetje maar niet dood gaat.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, nou daar kijk ik toch anders tegen aan. Heb daar nooit zo'n last van.

    misschien omdat ik altijd het liefst altijd de confrontatie zo dicht mogelijk opzoek :+ Dan heb je minder last van mensen op afstand die zichzelf healen of overeind gezet worden denk ik
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Imo. Overpowered is het niet. Maar geeft wel stof tot nadenken. Ze kunnen health geven, zichzelf healen en zo kunnen complete soldiers reviven. Voor 100 punten om alleen maar defib erbij te halen zonder dat het enige skill vraagt ten opzichte van een tank opblazen met C4 en een RPG op een tank te schieten. Als eerst moet Dice de punten daarvoor verminderen en misschien Defib naar Support toe. Vind daar ook meer bijpassen. Ze lopen toch meestal achteraan en kunnen ze dan gevallen soldiers reviven
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar zal dat niet komen omdat jij bijna altijd engineer speelt en daardoor dus beter en efficiƫnter bent in die speelstijl?

    Bij mij is Assault namelijk veel hoger.
    Als ik Assault speel gooi ik idd altijd medpacks neer in de omgeving waar ik ben. Of als ik achter een muurtje sta/prown dan ligt daar een pack. Raak ik in een shootout en drijg ik te verliezen schuil ik even, Health weer restored dan rush ik omdat de tegenstander dan nog minder % over heeft.

    Defibrillator naar support vind ik niet. Moet je wel samenhouden met de medpacks andersoortige t zon onsamenhangend verhaal.

    Dat van die recharge voor de defibrillator vind ik trouwens wel echt een top idee!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mja , misschien wel maar als assault zoveel makkelijker/beter was/zoveel punten teveel krijgt voor heals e.d dan zou dat toch ook te zien moeten zijn?

    ik heb wel 8 keer zoveel engineer uren als assault uren dat is waar. Maar ik doe als engineer ook niks bijzonders, beetje mijnen leggen en vlaggen pakken

    en als assault beetje medipacks gooien en vlaggen pakken :+

    heb dus niet het idee dat het 1 nou per definitie zoveel meer opleverd dan het ander

    Op sommige mappen merk je dat natuurlijk wel een beetje, .. op metro kun je als support slapend een support medaille binnen halen door op de juiste plekken ammo te gooien bijvoorbeeld. Maar voor de rest...

    ik weet t niet,.. het voelt mij voor allemaal wel goed in balans. Behalve dat recon vaak niet heel goed gebruikt word met zn spawn plaatsing en motion sensing.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat het voor mij doet is dat je imo de beste wapens uit het spel hebt in de Assault rifles waardoor je/ik makkelijker kills en bijbehorende punten(suppression etc) pakt.
    En daarbij ook nog eens veel punten kan scoren door medpacks te spammen en revives te pakken.

    Ik pak met Assault de laatste tijd continu top 5 eindig en altijd wel 30+ kills met een k/D van ruim 2+.
    Een op een shootouts verlies ik bijna nooit met m'n m16a3.
    Waar ik met engineer meestal tussen 5-10 zit en veel minder kills en de shootouts verlies ik vaker.
    Gaat overigens over 64p potjes
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel eigenlijk ook liever engineer. Vind het zo irritant om niks te kunnen doen tegen tanks. En alleen maar bang weg te rennen. :+ Maar speel ik op Metro of Bazaar dan is het meestal wel Assault.

    Edit: Zo zie ik het ook Flix. Het is net allemaal iets te goed. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat jij op PC wel beter het verschil merkt tussen de carbines en de echte AR's

    ik moet zeggen dat ik op de xbox er niet zo enorm veel van merk. Nou ga ik ook niet heel snel voor kills op afstand maar toch

    zo heel veel spelers die dodelijk accuraat zijn met hun AR's zijn er niet dus met een carbine heb je echt nog wel een goeie kans. Kan me voorstellen dat dat met muis/keyboard toch net ff wat anders voelt

    edit:// en je hebt natuurlijk ook meer te healen en reviven met 64 spelers gok ik. Of zijn die maps ook allemaal veel groter? wel wat toch?

    precies, dat is toch kut. Ik ren nu dan maar tegen de tank aan in de hoop dat ze me voor een support aanzien. Zijn er genoeg die er dan uit springen :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik werk juist meer van afstanden. Dan zijn de meeste carbines net erwtenschieters en zeer inaccuraat.
    Nou vind ik de mindere dmg niet eens zo heel erg. Ik speel voornamelijk met een demper op m'n Assault omdat dat de recoil tegengaat.

    Wat grote v/D maps durf ik geen antwoord op te geven want heb niet op de consoles gespeeld.
    En met 64p heb je idd meer man om te reviven en healen.
    Heb regelmatig dat ik aan het rondrennen ben en ik ineens weer punten voor healen krijg. Dan heb ik kennelijk ergens een medpacks neergegooid en staat er iemand boven haha
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bijna de Location Scout binnen met de L96. Vind het geen fijne sniper rifle.
    En ik zuig met sniper rifles. Al ging het laatste potje heerlijk voor een of andere reden. Daarna nog wat Squad Repairs en dan kan ik voor Jack of All Trades gaan. Die is niet echt moeilijk om te halen. Dat is gewoon kills maken met Assault, Engineer etc.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die is bij mij om 1 of andere reden halverwege gelocked geraakt en blijft nu maar greyed out

    kan ik dus niet meer halen
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat is lame.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat een kutwerk om 7 man bij elkaar in een team proberen te houden :+

    in BF4 wil ik als admin ook squads vast kunnen zetten zodat ze niet als eerste geswitched worden naar het andere team o.i.d
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe idd.
    Eindelijk klaar met de L96. Hoef ik die niet meer te gebruiken..
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat de jng90 er was, was de l96 mijn fav sniper gun. :I
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    L96 is nergens het beste in daarom eigenlijk van de long long range snipers. JNG90 doet echt alles net beter dan de L96.
    En die M98 staat daar nog iets boven. Heeft alleen 0.3 langere reload en maar 6 kogels per magazine. Maar is koning voor afstand en snelheid van de kogel.
    M40A5 is wel ideaal voor close quarters met die snele rpm.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is nu nog steeds mijn favoriete sniper rifle. Ook al heeft hij niet de beste stats, headshot = headshot :+. Haha nee 'heb er gewoon iets mee', dus voor mij geen reden om te switchen. Al gebruik ik de sniper klasse nadat ik die camo voor de L96 heb gehaald nauwelijks meer.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina