Lees het boekje ofzo. Checkpoints kun je gebruiken om een stuk opnieuw te herladen, de game maakt alleen daadwerkelijk een save als je een ander gebied in gaat. Doe je je 360 uit en later aan dan ga je dus verder op dat gebied. Een level bestaat meestal uit drie gedeeltes, kun je ook zien aan de naam van het level, met bij behorende sublevels. Getal komt me niet zo snel voor, waarschijnlijk voltooi je een challenge dan ofzo.
Ik ben meteen begonnen op Hard. Sommige stukken zijn dan best pittig als je nog nooit een Hitman game heb gespeeld. Ik ben wel gegaan voor de meeste challenges, dus al met al ben ik toch wel ruim 15 uur zoet geweest lost van Contract-mode (als het niet meer is).
Uitgespeeld, zo dat was even een brainfuck. Wel blij met het einde, nu hopen dat die andere studio gewoon echt terug gaat naar de roots met wat vernieuwing. Spoiler Ene kant wel gaar dat ze een groot personage toch niet dood laten gaan. Maar aan de andere kant beter, vond het sowieso maar raar dat 47 uiteindelijk Diana neerschoot. Is toch een groot personage, dat ze nu leeft zorgt ervoor dat we gewoon in Hitman 6 oldskool sandbox levels krijgen als vroeger met Diana die je shit influistert.
ik speel t op normal,maar vind dat je afentoe al wel ERG gauw en raar gespot word....... loop je net 1 stap op een ''niet toegankeelijke'' plaats (wat geeneens duidelijk aangegeven was ofzo) boom spotted......
Ik heb nu het 1e level chinatown 2x uitgespeeld, maar er schijnen wel 7 manieren te zijn!! weet iemand een site ofzo waarje de andere manieren kan lezen??? ik heb alleen 2 redelijk ''standaard'' manieren gevonden Spoiler neerknallen met sniper en vergiftigen met die vis
Waarschijnlijk de andere 5 manieren: Gif in zijn drinkbeker Gewoon neerknallen in public Auto laten ontploffen d.m.v. een explosief Sneak kill bij het kraampje achterin Vergiftigen drugs Natuurlijk kun je hem ook nog op andere manieren killen, zoals met een fles, blote handen, mes, mes in de bek gooien, fiber wire etc. Ik dacht dat een maker zei tijdens de beta op first look zei dat er meer dan 20 manieren waren, maar ik kan me daarin vergissen
Ook mee begonnen. Ziet er mooi uit, behalve de gezichten die zijn veel te onecht/statisch/poppig. Bak er ook nog niet veel van. Krijg veel minpunten. Wire is altijd een kill right, dus dan kan ik beter subdueen, maar dat duurt weer langer. En klopt het dat je de levels tig keer moet herspelen voor de challenges ? Eerst maar eens een pt doen. Niet gekeken naar de achievements, dat verpest de game imho ...
Voor de challenges moet je idd levels een aantal keren herhalen. Maar ik vind het spel als een van de weinige spellen waard om te herhalen. Altijd leuk om te kijken of er andere manieren zijn om iemand om te leggen of andere wegen zoeken.
Ik kom er totaal niet in. Vind alles erg onduidelijk, welke disguise is verdacht, wanneer ik ineens spotted ben, etc. En dat hele score systeem ontneemt mij op de een of andere manier de lol van het spelen weg. Heb je een badguy subdued, krijg je minpunten laat staan als ik zijn nek breek. En dan geen saves, maar alleen die weinige checkpoints, bah. Voelt allemaal erg arcade aan. Ik ben naar mijn idee helemaal geen lekkere stealthgame aan het spelen ... Morgen nog maar eens proberen ...
Ja ik heb echt precies hetzelfde. Op een gegeven moment een score van 72k gaat er 50k af omdat ik iemand heb omgelegd. Dag puntjes _0/ Ik had hier veel meer van verwacht maar dat kan ook aan mij liggen, dit is mn eerste Hitman game.
Wat een onelovelijk gaar checkpoint systeem ook: probeer alle 11 guards op een verdieping te disablen. Heb er 6. Kom een checkpoint tegen en ik activeer dat. Iets later wordt ik gespot en reload ik het ceckpoint. Zijn alle badguys weer terug op hun plek en beginnen weer van voor af aan met hun routines. Alleen sta ik op een andere plek.
Yup, je staat wel gegarandeerd dat je snel wordt ontdekt, zelfs in vermomming. Maar het is leuker, omdat je van je fouten leert en het is dus uitdagender en zorgt ervoor dat je jezelf 3x afvraagt of je een bepaalde handeling gaat verrichten.
Ik had ook liever geen checkpoints achteraf, want ik ergerde me dood aan het gerespawn van al die mensen... Maar ik heb wel gemerkt dat ik héél erg afhankelijk ben van de minimap, en die zou ik op purist dus ook heel erg missen
Ik speel op normal en vind dat je dan al snel gespot wordt. Of dat iemand wat hoort, etc. Vindt het erg onoverzichtelijk allemaal en ik geniet er eigenlijk niet eens van. Net maar een level schietend door heen gegaan, net zo makkelijk Bt, in het begin had ik single en dual ballers, silenced, maar nu dus niet meer. Hoe kom ik aan andere en deze wapens ?
Nouja, ik weet niet precies waar je bent, maar op een gegeven moment (spoiler voor de zekerheid) Spoiler raak je al je shit kwijt aan die Birdie oid, en dan moet je dus een tijdje zonder. Spoiler je krijgt ze op een gegeven moment ook weer terug, hoor Oja, en na elk level gecomplete te hebben begin je weer 'from scratch', met al je wapens. En tja, als je het op normal al onoverzichtelijk etc vindt... is hitman misschien niet het juiste genre voor je .