Tsja, stel dat het een kutuiterlijk heeft Ik weet het niet, ik twijfel altijd wat over grote aankopen
Same here. Maar uiterlijk is toch prima? Alleen met die stickers erop niet. Verder vind je niet zon faptop met zon fill hd scherm in die prijsklasse.
Tsja, dat is een uur reizen voor mij en dan is een grote kans dat die laptop er niet is. Zijn er ook laptops daar die niet op de wevshop staan?
Heb hem gecheckt, de VZ versie in Saturn bij me in de buurt. Die is nagenoeg hetzelfde, afgezien dat de VZ een i7 processor heeft ipv de i5. En hij is erg mooi, prachtig scherp scherm. Stickers er ook makkelijk af te pulken (ff getest.. ). Ik neem 'm! Prima ding voor die prijs.
Aait, same here! Alleen benieuwd of ze m leveren..hij staat op de site als in bestelling (en niet op vorraad), wat betekent dat ze m nog van de leveranciers.moeten krijgen alvorens ze m opsturen. Gezien ie verder in geeneen webshop te koop is, heb ik zo mn twijfels. Maar hij is verder erg nice, ook voor die prijs
http://www.notebookcheck.net/Asus-N56-Series.75958.0.html Daar staat toch een uitgebreide review? Niet dezelfde hardware, wel dezelfde behuizing.