De vorige delen vond ik prachtig. Ik vind de gamemechanics in dit deel erg onduidelijk en op de een of andere manier liggen ze me niet blijkbaar. Ik ga er een snelle PT van maken en dan ben ik er klaar mee
ondanks dat ik het een erg gave game ben ben ik het er wel mee eens dat dit deel vrij onduidelijk is... vorige delen kwam je er altijd wel achter maar nu.............. tis nooit echt duidelijk hoe of wat (het hoeft ookniet op een papiertje t eliggenmaar zo onduidelijk als t n afentoe is)
Ik snap niet waar jullie last van hebben. Tis vrij duidelijk. Een disguise werkt alleen als je niet te dichtbij iemand komt die dezelfde disguise draagt. Als je in een politiepak loopt zullen polities je niet herkennen van dichtbij. De kunst is checken van welke disguise maar 1 ofzo is in het level. Dan kan je vrij rondlopen
Wou net zeggen, het spel wijst zich volgens mij vanzelf. Of hebben jullie bij de tutorial niet opgelet .
Ik vind em gewoon niet fijn spelen. En die disguises zijn imho wel onduidelijk. Heb je een gangmember outfit aan, blijken er meerdere types te zijn. Zelfde met cops. En ik zie visueel gewoon vaak te weinig verschil tussen de disguises. Anyhow, deze game ligt mij gewoon minder, kan right ?
Ja een gangmember is een gangmember. Maar wel zo realistisch dat er meerder outfits per categorie zijn toch haha. Bijv een kok outfit wordt ook herkend door shopowners die staan te kokkerellen in china town. Maar kan ja, wel jammer. Ik vond de game wel vet
En als iemand je toch herkend en je achtervolgt, NIET SPRINTEN, maar loop een zij steegje in en mep hem voor zn kop en je kan weer verder. Dit probleem had ik bij Chinese New Year missie, zat ik in die massa met een koksuniform en de hele tijd wordt ik ontdekt door andere kokken, dus de hele tijd lokken en in een steegje bewusteloos meppen
wat ik zo cool vond van de vorige delen waren de kill missies.. het binnen dringen van een grote villa en dan iemand ombregen en dat mis ik een beetje ik weet bijv in een andere hitman (weet niet mee rwelke) mn favo level was op een soort wijn villa en daar moest je de baas killen en dan kan je bijv als bezorger naar binnen en dan een wijntour volgen en ontsnappen met een vliegtuig dat vond ik vet... en dat mis ik een beetje
Als het goed is krijg ik deze game maandag binnen, echt alleen de eerste hitman toen op pc gespeeld, ben benieuwd
Besteld, komt over een paar dagen al Alleen Bloodmoney is het al waard, hoewel die natuurlijk op de 360 al eens is uitgekomen (heb ik ook). Die oudjes wil ik ook wel weer eens spelen.
Ja, ik hoorde al zoiets. Ik heb alleen de PS3 versie besteld, dus fingers crossed dat ik niet de 360 disc erbij krijg
Campaign uitgespeeld, letere levels waren wel leuker dan het gegin, maar voor mij toch de minste hitman game. Zo nog ff contracts mode proberen...
t word inderdad steeds leuker de latere levels!! Ik vind persoonlijk zelf de kill XX gewoon het leukse... maar ik mis de grote omgevingen die je in vorige hitman games wel ter beschikking had... Nu zijn de omgevingen relatief klein waarin je een target moet onbrengen... Contracts is toch online mode alleen btw??
Nee, contracts is targets killen aangegeven door anderen in dezelfde maps als de SP. Persoonlijk vind ik dat niet echt interessant. Hij staat op de bazar!
Wel gruwelijk, neem dus aan dat er alleen een LE is gezien ik dat nergens kan vinden. Maar meenemen aankomende week, heb Blood Money nog liggen voor 360 maar dit is wel een dikke fan editie.
Komt vandaag (29 januari) al uit dus volgens de maker van het filmpje? Of wanneer komt hij in Nederland uit? En valt hij gewoon bij de Media Markt / GameMania etc te halen? Ziet er echt gruwelijk uit met o.a de artbook, en behalve Blood Money zijn de andere 2 te lang geleden dus daar weet ik vrij weinig meer vanaf. Mooi nostalgie opsnuiven, ben wel benieuwd hoe de HD graphics er uit zullen zien.
Dacht dus ook 29, maar blijkt 1 februari voor NL te zijn. Al is dit zo'n titel die iedereen gewoon random de winkel inpleurt gezien er geen embargo op zit. Grote kans dat je hem dus eerder kunt vinden. GameMania weet ik niet, maar neem aan van wel gezien een FRS en MM/Saturn hem wel gewoon krijgen.
Slecht nieuws wat betreft het artbook, volgens deze site: http://www.gamestalker.nl/hitman-hd-trilogy-geen-art-book-voor-nederland/ is het erg onzeker of ie ook in Nederland te krijgen is. Het is een promotieactie voor de amerikaanse markt en de amerikanen die krijgen hem dus bij ieder exemplaar! Ik baal want ik wil juist dat boek er zo graag bij hebben. Heb de nedgame al gebeld waar ik hem besteld had, zij weten inderdaad niks van een boek