[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/january-2013/
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nice! Eindelijk heb je wat meer aan die daily/monthly achievements :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kijk eens aan; helemaal zelf gecraft:
    [​IMG]

    Wat een geldverspilling van de ingredienten. :+ Volgens die guide levellen is niet leuk en te duur en het legit doen is te saai en duurt te lang.... DAN NIET! ik geef het op :p

    Chef is eigenlijk nog de leukste. Je maakt sneller nuttige dingen. Hier sta je dan, met level 80, dingen te maken met een armor rating van 10 ofzo :p

    Is er hier een Mesmer wat die armor wilt hebben? Ik geef het je voor niks! :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Geef maar, al mijn andere armor heb ik alweer gesalvaged :+

    Gelukkig ben ik al Chef 400, was best wel makkelijk en goedkoop, nu is het duurder :lol:
     
  5. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels Chef, Artificer en jeweler op 400 en ben bezig met armorsmithing en tailor, maar die zijn duur:/
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag,

    JUMPEN
    [​IMG]

    VISBEESTEN BIJ HET JUMPEN VERMOORDEN
    [​IMG]

    NOG MEER JUMPEN
    [​IMG]
    Dit was een zware bevalling. :+ Ben blij dat Jorrie tegen die tijd voor wat koffie weg was, anders zat hij me nu hier al lang uit te lachen.

    ZUSJE IRRITEERT EN JORRIE DREIGT
    [​IMG]

    WRAAK, ZUSJE PLAATST VARKEN IN GEZICHT
    [​IMG]

    BELEDIGINGEN
    [​IMG]

    VERKEERDE TIMING VOOR ACHIEVEMENTS
    [​IMG]

    EIND GOED AL GOED
    [​IMG]
    Na Jormag liep de game vast. geluid was al een paar minuten knudde dus had het aan moeten zien komen, maar ach. Gelukkig was mijn chest er nog nadat ik terug was. Wel was ik opeens in het water, een heel stuk van mijn oorspronkelijke locatie.

    NOG STEEDS DEZELFDE KLEREN.
    [​IMG]

    Ik begin te denken dat er gewoon geen andere level 80 armor is voor mesmers?

    Binnenkort misschien maar eens een 2e char aanmaken.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Warrior inmmiddels ook al weer ff 80, wat een DPS man 8) gaat nergens meer over.

    [​IMG]
    >>>>>Neus
    ^---Jij kijkt daar

    :+

    Check anders ff Duly.net Fashion

    De set die je nu draagt is de standaard levelling set, er zijn zat alternatieven :thumbs:
    Kijk anders ff rond in LA wat anderen dragen.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg. Ik ken die site toch helemaal niet! :+ En het is toch niet zo vreemd dat ik er vanuit ging dat er wat meer variatie zou zijn in 'loot armor'? Dit is wel heeeeel karig.

    Ga wel even rondneuzen op die site.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Haha, leuke post :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hehe, vandaag 2 nieuwe outfits weten te regelen.
    [​IMG]

    En

    [​IMG]

    Natuurlijk had ik aan de eerste al mijn Fine Transmuation dingen verspilt om het wat hogere stats te geven, blijkt die 2e een stuk beter te zijn. :mad: Wat een verspilling.

    (mijn doel en hoop was om 2 gelijkwaardige outfits te hebben om dan lekker te kunnen wisselen. Nu is de lelijkste verdorie ook nog eens de beste)

    Welke klasse vinden jullie eigenlijk het fijnste/leukste? Even wat ideeën opdoen voor mijn nieuwe dame. :D
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Mooi armor!

    Wat interesseert je? Wil je nu iets met minder magic hebben, wil je melee of ranged?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet echt. Magic is altijd wel leuk, maar in hoeverre is bv Elementalist te vergelijken met Mesmer? Ga ik het gevoel krijgen een kloon te spelen?
    En is de light/medium/heavy armor tussen alle professions hetzelfde? Zou het wel leuk vinden als er duidelijke verschillen in armor zijn. Heb geen zin om weer in dezelfde outfits rond te lopen.

    Misschien dat ik er een paar aanmaak zodat ik wat heen en weer kan switchen. Wat magic, wat melee. (geen ranger)

    Deze had ik even snel aangemaakt

    [​IMG]

    Maar toch, met welke klasses hebben jullie het meeste plezier gehad? Mag alles zijn.

    Necro, Elementalist, Guardian en Engineer lijken me ook wel wat. Ranger en Mesmer zijn dus de enige die ik heb weten af te strepen. :+
     
  13. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op het moment elementalist en guardian. Guardian is pas level 63, dus daar ben ik nog niet ver mee. Greatsword is wel erg sterk, maar ben nu beetje aan het testen met wat utility skills, die snap ik nog niet helemaal:/

    Met mijn elementalist heb ik inmiddels door hoe ik snel heen en weer moet switchen tussen elements om constant damage te dealen en ik weet mijn heals te vinden. Echter ben ik nog niet helemaal uit hoe ik al die combos moet doen, als elementalist schijn je zelf combos te kunnen maken en in no time 10 stacks might of meer te kunnen krijgen. Maar goed, dat komt vanzelf, over 5 jaar ben ik deze klasse wel meester... Het constant switchen van elements is wel heel anders dan werken met clones btw.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind zelf elementalist het best spelen, doet belachelijk veel DPS in instances als je goed met je attunements omgaat en je kunt je 4 attunement boons lang ophouden. (2xmonk rune, 2xwater = 30% boon duration) en je kunt nog's wat healen ook :thumbs:

    Van necro heb ik niet echt een idee, knapte gigantisch af op de pets :/

    Guardian is ook heel goed te levellen maar ook meteen de saaiste, verreweg de beste klasse als je veel met parties speelt en met je support skills om kan gaan.

    Engineer is heel tof maar het voelt wat zwakjes aan allemaal, levellen was ook verreweg het traagste op m'n engineer. Wel veel tool en dingetjes die je kunt verranderen "on the fly" maar nog doe je gewoon vrij weinig voor veel moeite.


    Vergeet ook niet dat 28 Januari een GROTE PATCH uitkomt met veel class changes dus misschien is het handiger om daar nog op te wachten.

    Tot die tijd kun je altijd nog ff met de classes de tutorial door en dan in de PvP hub (Hearth of the mists) al je skills op je gemak bekijken en testen, niemand kan voor jouw bepalen wat je wel of niet leuk vind behalve jezelf :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel leuk en handig om te lezen wat anderen vonden van de professions. Als iedereen nu roept dat Necro kut is ga ik mijn daar niet mee verdoen.

    Die patch zal misschien dingen krachtiger maken/nerfen? Daar wacht ik dan niet op. DPS etc is iets waar ik niet echt naar kijk. Ik kijk naar hoe leuk de skills zijn om te gebruiken. En die zullen niet veranderen.

    Elementalist klinkt iig al goed. Misschien wat ingewikkeld, maar ach; ik zal Mesmer ook niet voor de volle 100% hebben benut :+

    Wat was er mis met de pets van Necro?
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb gewoon een hekel aan pet AI, ze fucken vaak bossfights, tanken verkeerde mobs en ze dartelen altijd zo irritant om je heen :+

    Maar als dat voor jouw geen probleem is en je nog steeds geen instances durft te doen, is dat een non-issue en misschien vind je het juist wel een hele toffe klasse ;)!


    Engineer al geprobeerd?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, nog niet. Heb tot nu toe alleen Warrior aangemaakt (totaal andere armor dan ik nu heb en natuurlijk een totaal andere speelstijl)
     
  18. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Armours zijn wel echt verschillend, tussen light, medium en heavy zit sowieso een enorm verschil. Tussen de rassen zit ook gewoon veel verschil, Asuran is alles veel kleiner, charr veel stekeliger enz. http://www.gw2armor.com Hier kun je lijstjes van armour per class maken, en dan heb je meteen alle armours op een rijtje;)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet iemand nog een goede shop (digital download) om de game te kopen. Ik zie alleen maar de gw2 site zelf ...
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087

Deel Deze Pagina