Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een goede eerste indruk heb ik hierom dan ook wel vaak 2-3 episodes nodig. Ik ken genoeg series waarbij de eerste aflevering suf was en ik later toch zat te genieten, en omgekeerd.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even The Following gekeken, vond hem aardig sterk en het idee is best goed.
    Eens kijken hoe het de komende afleveringen gaat. :)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vraagje over The Wire na seizoen 1 te hebben gezien:

Op het einde van seizoen 1 volgt de rechtzaal waar ze onder andere Avon, D'Angelo, Wee-Bey etc pakken en waar characters zoals Wallace al weg zijn. Een paar politiemensen zoals Carver en Lester Freemon krijgen promotie en McNulty zelf wordt naar een andere afdeling verplaatst.

Maar je ziet ook dat Stringer Bell de zaakjes van Avon gewoon keurig heeft overgenomen en het hele riedeltje verder gaat. Mijn vraag is dus: krijg je in The Wire alleen te maken met de Barksdale case of komt er gewoon elk seizoen 1 case ter sprake?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Elk seizoen laat een ander aspect van de drugs zien maar ook een ander aspect van Baltimore. Ga je wel zien in seizoen 2. Maar de rode draad blijft drugs en het is niet zo dat Barksdale opeens verdwenen is. :)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het loopt door elkaar, dat maakt de serie ook zo 'natuurlijk' aanvoelen. Sommige aspecten komen terug, sommige aspecten ook niet. Het kan zelfs zo ver uit elkaar liggen dat een hoofdpersoon in het ene seizoen niet meer dan een cameo heeft in het volgende seizoen :)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Phil en Luke uit Modern Family blijven echt geweldig :lol: nieuwe aflevering ook weer telkens om ze moeten lachen

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Thanks Hybrid en Kevf :). Ben morgen vrij dus zal wel weer een eind op weg komen in seizoen 2 :+.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Al een tijdje niet meer gekeken, maar in seizoen 1 heb je een aflevering dat ze een hond hebben. Die hond is slim genoeg om door een open deur te gaan en dan heel flauw zie je Luke door die deur heen rennen. Je kon me op vegen met die kop van Phil :D

9. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Gister voor het eerst op net5 twee afleveringen van Once Upon A Time gezien. Vonmd het best leuk, vooral omdat er niet heel statisch aan de originele sprookjes wordt vastgehouden. Alleen snapte ik sommige dingen niet, omdat ik de eerste afleveringen niet gekeken heb. (Gelukkig kon m'n zus de spoiler een en ander ophelderen. :+)

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mischien is Grimm ook iets voor je dan is ook met sprookjes.

11. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Heb 't even opgezocht en lijkt me idd wel leuk. Thanks ^^

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Jaa ik volg het al 2 seizoenen en de serie word steeds leuker, het komt hier geloof ik ook al op tv weet niet pcies waneer en welke zender maar www.tvgids.nl :p

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Rtl 5 op donderdag.

Erg leuke serie , de break is bijna voorbij weer :).

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb gisteren S02E01 van The Wire gezien, ik vond het nog niet direct interessant moet ik zeggen. Maar dat vond ik de pilot ook niet geloof ik. Pas later in het seizoen werd ik echt geboeid en de serie "in gezogen".

Ik vond deze aflevering ook niet echt één samenhangend geheel. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Ik ben trouwens weer gaan kijken vanwege de nieuwe Family Guy aflevering: :+

[yt]zIom3LSbB0I[/yt]

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik moet echt eens The West Wing gaan kijken. Alleen ligt er nog zoveel op stapel...

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die ligt hier ook nog op de digital stapel. :) Collega van mij verplichtte mij zo ongeveer om die te gaan kijken

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik was nooit echt een serie kijker. Maar sinds een maat van me mij voor Prison break heeft gezet ben ik echt een addict geworden.
    Ben na Prison break verder gegaan met Breaking bad wat denk ik echt het beste is wat ik ooit gezien heb en misschien wel ga zien. _O_
    En vandaag met een maat van me de pilot van The walking dead een kans gegeven en meteen maar heel seizoen 1 afgemaakt. Yeah bitch! Zombies Ooooh :D

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik raad je dan ook Suits aan :D

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Persoonlijk zou ik The Walking Dead lekker overslaan.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je idd net begint. Kan ik je 50 betere series aanraden. :+

Deel Deze Pagina