Ja ik wil plasma cutter. En die zaag en dat ene wapen met naalden. Voor assault speel ik wel wat anders xD
Echt? Die zaag? Ik vond dat altijd maar een vervelend ding. Ik loop altijd 99% van de game rond met de plasma cutter. Mijn andere wapen wat ik altijd bij me moet hebben is de Line Cutter. Voor de rest zie ik het wel. Dat wisselde altijd wat. iig geen flamethrower, de range was te crappy Je kunt nu (volgens mij) wel maar 2 wapens bij je dragen ipv 4. Of was dat altijd al zo?
Nee je kon er zeker meer, volgens mij 4 idd die zaag vind ik ook wel erg grappig, en in kleine krappe ruimtes verdomde handig. Maar HET dead space wapen blijft de plasma cutter, is altijd het eerste naast mn suit wat ik upgrade edit:// moest je in 1 en 2 die extra weapon slots ook niet unlocken/verdienen?
Ik zeg ook dat dit het begin is van dit soort praktijken, het lijkt mij niet uitgesloten dat er een dag komt dat deze publishers er voor kiezen om exclusieve content aan te bieden aan spelers die bereid zijn echt geld hiervoor te betalen ( en zit dit systeem niet al in games zoals Forza Horizon? ). Alhoewel de meeste wapens niet veel verschillend zijn in BF3, vond ik de CQ DLC wapens erg onzinnig, Engineers met long range carbines en Snipers met semi-auto rifles. Dit is natuurlijk erg off-topic, dus ik laat het hierbij.
Ja, suit en plasma cutter. Wat over blijft van die nodes prop ik wel in random andere wapens. Kan me niet herinneren dat je die andere slots moest verdienen. je had misschien in het begin gewoon niet genoeg wapens om ze allemaal te vullen. Ik zeg gewoon dat dit niet het begin is omdat het al jaren bezig is. En als de prijs ook verlaagt wordt zodra ze meer DLC content in de game stoppen vind ik het... nou ja, 'goed' is niet het goede woord. Ik betaal veel liever full price en dat ik dan alle content heb, maar ALS ze steeds meer deze kant opgaan verwacht/eis ik wil een verlaging in prijs van de base game. Dan kan ik er eventueel nog mee leven.
Dom gedoe van die micro-transactions inderdaad, maar het is geen ramp. In de demo was al te zien hoeveel verschillende dingen je op wapens kunt zetten en hoeveel verschillende eigen wapens je kan maken. Dus dat zit wel goed opzich. Qua die menselijke vijanden is het op zich wel logisch voor het verhaal, maar het voelde minder cool aan om mensen te mollen dan die beesten, het is gewoon geen Dead Space meer dan.
Ze hebben het hele wapens systeem wel helemaal omgegooid. Logisch ook voor het verhaal natuurlijk want in zo'n verlaten station zul je geen stores vinden. Ik vond de demo wel erg geconcentreerd op actie, maar ja dat was de demo van Dead Space 1 ook. Hoop wel dat de rest van de game nog zijn creepy momenten heeft. Die menselijke vijanden waren wel saai inderdaad, maar nadat die necromorphs hun lichamen overnamen had je wel zoiets van 'O shit'.
Meh, dat truukje voeren ze al uit sinds Dead Space 1, dus daar keek ik niet van op. Vind het eerder irritant dan spannend/eng. Je hebt wel gelijk over de DS 1 demo, die gaf ook een totaal verkeerd beeld. Ik wacht nog wel af.
Ik heb genoten van de eerste twee games en de film vond ik ook wel nice .. Hopenlijk niet al teveel de focus op de actie, nouja als de setting/ sfeer maar horror is.. We zullen zien.
Website VG247 zegt dat de demo absoluut niet een goede showcase is van horror, maar dat de echte game zelf het absoluut genoeg heeft: Wel oud artikel, maar ach http://www.vg247.com/2012/08/13/dead-space-3-new-preview-goes-back-to-horror-basics/
Ik heb nu in de demo al meer geschoten dan in deel 1 en 2 bij elkaar volgens mij. En dat rollen a la Gears of War vind ik ool maar niks.
volgende week eens de demo checken verwachtingen zijn niet al te hoog (ik reken op veel actie, weinig horror)
Ik overdrijf ook.. maar jezus, dit was alleen maar knallen knallen knallen.. HOOP ZO dat de game niet zoals dit is.. Ja ze zeggen van niet, maar ze kunnen zoveel zeggen...
Nou het begin stuk is juist heel erg cool. Je loopt door die sneeuw heen en ziet geen hand voor ogen en dan BAM ineens die setpieces...wat eigenlijk niet echt nodig was nee. Dead Space 1 en 2 hadden genoeg rustige momenten en die waren vaak ook behoorlijk freaky en het is dan ook inderdaad te hopen dat die er nog wel zijn. Not long now.
Hoop dat dit gewoon PR/Marketing is toch. Erg actievol dit en dan zo een groter publiek aan te trekken. Maar ik wil me dood schrikken, iets achter me horen en me omdraaien en iemand zn eigen keel door zien snijden, kleine enge meisjes die zingen, mn oog doorboren met een naald etc
Herriner je ook dat dit precies hetzelfde geval was met de Dead Space 1 demo. Die demo bevatte dat gedeelte wanneer je de engine moest activeren, en dat was alleen maar actie, actie, actie. De uiteindelijke game was heel anders.
Is dat nou Phil Collins die ik hoor met het geweldige 'In the air tonight' of is het een cover? Want het klinkt als iemand anders...helaas.