Mee eens is, sure, het spel had wat "flaws" beetje suf dat er maar weinig verschillende tegenstanders waren maar wel veel kleurtjes. Maar hiernaast alleen maar lof, je leert van alles over Chopin, prachtige metaforen (als je indeptehs leest op 't internet) en een hele mooie OST
Ik zat gisteren 'Blokken' te kijken op de Belgische tv en toen begon er een pianomuziekje te spelen. Ik zeg gelijk Chopin. Bleek natuurlijk het goede antwoord te zijn. Daar maakte ik natuurlijk wel de blits mee in de huiskamer Niks dan lof voor Eternal Sonata, ik vond het ook erg boeiend om meer te weten te komen over zo'n componist. Ik verwacht dat Ni No Kuni zelfs beter wordt. De world map is er één om verliefd op te worden. Het bestaat eigenlijk niet eens meer in games, maar ben wel blij met deze eenmalige rentree.
Dus in de titel staat The Another World: The Another World. Is de officiele subtitel niet Wrath of the White Witch?
Dat komt omdat het de eerste titel was van de game voordat het ''Wrath of the White Witch'' was genoemd. Het is nog niet veranderd in de topic titel maar who cares.
Inderdaad, die vele kleuren was zeer aantrekkelijk. Er was naar mijn idee niks aan te merken op de graphics. Ni No Kuni doet me ook zeer denken aan een geavanceerdere versie van Eternal Sonata qua graphics. Als er na een chapter een stuk van Chopin gespeelt werd in Eternal Sonata, met foto's uit Polen (neem ik aan), kon ik daar zo van genieten. Normaal ben ik totaal niet van de klassieke muziek. Maar in de stijl van de game past het perfect. Altijd even controller wegleggen, en rustig genieten. Heerlijk! Het was mij nog niet eens opgevallen dat de topic title verkeerd was.
Mhm, da's wel gay. Twijfeltwijfel, is toch zo'n €20 meer. Ga ook maar gewoon voor de normale denk ik.
Tja, nu is het gewoon een doos met een pluche figuur die ik in doos zou houden en een awesome boek. US-versie is gewoon mooi om te hebben, normale versie dus.
Haha ook gewoon hoe het in de doos verpakt zit, gewoon of het er even snel ingegooit is xD wel jammer, want als je keek naar de vorige unboxing daar zat artwork en een special cd met soundtrack enzo erbij. Ik ga voor alleen het spel, maar niet direct op de release denk ik.
Heb de normale versie een week geleden besteld. Content van CE's valt me te vaak tegen, als je ziet wat je soms extra moet betalen.
[yt]bNCdM1roZoM[/yt] Wtf is dat dan? Waarom zou je dat doen? Geef iedereen gewoon dezelfde versie ipv Europa een uitgeklede kut versie te geven...
Nouja, dat we dat muntje enzo missen maakt niet heel veel uit, dat wist ik al. Maar hoe het geleverd wordt is wel erg slecht. Lijkt inderdaad wel of het zo in de box gegooid is.
Ik moet zeggen dat ik het boek toch wel erg tof vind. Alleen toch jammer dat die coin en art kaarten er niet in zitten. En wat Killamonkey al zei, wat een belabberd slechte box is dat zeg. Met name in vergelijking met de US versie. Alles ligt er maar een beetje los in. Ik ga kijken of ik 'm nog ergens op de kop kan tikken, puur en alleen voor het boek. Zo niet, is het niet eens heel erg.
Ik zie het nut er gewoonweg ook niet van in. Je laat toch gewoon de fabriek één special edition maken die je gewoon wereldwijd verscheept? Makkelijker, goedkoper en wij Europeanen voelen ons ook serieus genomen (en ja dat kun je ook letterlijk lezen ja ). Simpelweg jammer dit.
Misschien dat het iets te maken heeft met dit? The Ni No Kuni Pre-Order Fiasco: Namco Speaks “This situation is truly unfortunate.” PlayCanada heeft em voor 500 euro te koop staan in zijn Ebay winkel. CE of niet, dit spel gaat er sowieso komen! Born: IGN