Erg snel, de aflevering begint 4:00 onze tijd en vorige week stond hij om 5:08 in 720p HDTV al op The Pirate Bay.
Werken. Maar Maandag en Vrijdag kan ik thuiswerken. Al hoef ik nu niks te doen omdat ik 2 weken vakantie heb.
Nieuwe aflevering was erg goed, vooral die laatste scene was erg mooi. Spoiler Alleen wie is die Jimmy, die neger? Op de Suits wiki kan ik er ook niks over vinden.
Spoiler Volgens mij een van die gasten die voor Hardman stemde en rare dingen deed om partner te kunnen worden. Hij is daarna vertrokken.
Spoiler Nee Jimmy was degene die Rachel haar personeelscode had gebruikt om de clienten lijst naar een concurrerend kantoor te sturen. Mike was daar achter gekomen en dwong hem om dat op te biechten, ander zou hij zelf naar Lpuis stappen. Was een van de associates.
Eindelijk weer een serie met echte toffe muziek! [yt]2Llw-utG_mM[/yt] Leuke ep! Rachel is wel een beetje een simpele hoor...
Ben bijna aan met breaking bad dus alvast S01 suites aan het downloaden. Weet nou niet wat ik er precies van kan verwachten maar dat zien we wel weer