Op ebay betaal je 39 euro voor 4200 points (4k voor season pass). De amerikaanse prijs is 50$, en dat is momenteel 37 euro, dus als je via officiele kanalen de season pass met points koopt word je voor 10 euro genaaid.
Lijstje van goedkoopste plekken (geen ebay) http://www.budgetgaming.nl/game-profile/microsoft xbox live points 4200_Xbox360.html
Thanks! Morgen maar eens gameplay bekijken van zombies, als het me bevalt heeft treyarch geluk en verdient 4000msp
Ja dat doe ik ook, ik weet ook hoe ik moet kijken om ze op bepaalde punten te gooien maar daar zijn mensen dus gewoon nooit ofzo.. teveel geluk komt er bij die challenge kijken.
Ik kom er niet door?, hij blijft maar laden.. Hoe kan je die mappack downloaden als je Season Pass hebt?
Huh? hij staat er bij mij helemaal niet bij? Welke menu? van Multiplayer en dan Store EDIT: nvm ik heb um al! THX
Oe oe dalijk even downloaden, dan lekker sporten en vanavond even los op de nieuwe mappen . Hopelijk is er ook een playlist voor de DLC. (vast wel)